Splinter nieuwe motor overall van On-Brain!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex_R6

MF veteraan
22 sep 2002
3.792
0
Beuningen (gld)
Hey!

Ik heb een splinter nieuwe motoroverall te koop van het merk On-Brain type GP One.
Zeer hoge kwaliteit en komt uit Italië.
Heb hem gekocht via internet maar hij is mij toch een maat te groot.
Hij is namelijk maat 52 en ik moet echt een maatje 50 hebben.
Nogmaals het is geen rotzooi omdat het voor vele een onbekend merk is.
Als je zou komen kijken en naar het leer kijkt en voelt weet je dat het echt zeer goed spul is en zeker niet goedkoop!!! Stof gedeeltes zijn ook gewoon door Schoeller gemaakt zoals bij de meeste degelijke en dure motorpakken.

Vaste prijs is 550 475 euro.

Je kunt eventueel ook een nieuwe of zo goed als nieuwe Alpinestars of Dainese wit/zwarte overall (in)ruilen maatje 50.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf 1.78m en weeg 78kg.
Dus je zult rond de 1.80m a 1.85m moeten zijn en rond de 80 a 90 kg wegen.
Dan zal het pak je perfect passen. ;)


Mooi pak.
Waarom probeer je 'm niet te ruilen waar je 'm gekocht hebt.
Dat is toch heel normaal.
 
Laatst bewerkt:
@ Bikefreak: Ik heb hem via internet gekocht dus dat gaat helaas niet lukken.

@Petsch: Dat is een risico als je hem via internet koopt helaas. Maar weet nu dat ik niet meer zo eigenwijs moet zijn en gewoon een 50 moet kopen ook al vind ik het pak helemaal geweldig. |(
 
Laatst bewerkt:
@ Bikefreak: Ik heb hem via internet gekocht dus dat gaat helaas niet lukken.

Of je wel/niet kan ruilen staat los van de manier van verkoop maar wordt bepaald door de verkoopvoorwaarden.
Ik zou de moeite nemen ze eens te lezen. Wellicht kan het wel.
 
Of je wel/niet kan ruilen staat los van de manier van verkoop maar wordt bepaald door de verkoopvoorwaarden.
Ik zou de moeite nemen ze eens te lezen. Wellicht kan het wel.

Bedankt voor de tip maar heb ik gedaan.
Pak komt uit Italië en mijn Italiaans is niet zo best. :+
Maar als ik hem zo kan verkopen dan vind ik het ook best heb geen zin in dat ja en nee verhaal met die Italianen.
Dan maar verlies, moet ik het maar eens leren. O-)
 
Laatst bewerkt:
Heb je wat meer info (linkje naar een site ofzo) over dat pak? Heb ff gegoogled maar dat levert helemaal niets op ( behalve veel info over hersens :X )
 
Heb je wat meer info (linkje naar een site ofzo) over dat pak? Heb ff gegoogled maar dat levert helemaal niets op ( behalve veel info over hersens :X )


je moet ook op de italiaanse google zoeken dan vind je er wel wat van. alhoewel niet veel en natuurlijk in het italiaans............
 
je moet ook op de italiaanse google zoeken dan vind je er wel wat van. alhoewel niet veel en natuurlijk in het italiaans............


Klopt! ;) Dus ff een cursus italiaans erbij gaan volgen.
Nogmaals ik weet veel van pakken en heb er al een partij gehad. O-)
Hou van wisselen. :P Maar dit pak is echt van zeer hoge kwaliteit leer en protectie.
Ga geen rotzooi kopen om op de weg en het cicruit te gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Mooi pak, maar waar op internet heb je het gekocht dan :?
Ik kan er werkelijk niets over vinden... das op z'n minst opmerkelijk...
 
Als je op google zoekt kom je op www.on-brain.it of www.on-brain.com Dit lijken de hoofdsites te zijn, maar zijn alle 2 niet echt actief... :N
 
Heb idd gekeken op www.on-brain.it en daar besteld maar is idd niet meer online?
Dus nu is het een exclusief en blijkbaar zeer zeldzaam en mysterieus pak. :9
 
Laatst bewerkt:
Ik bied je 400 eurootje's voor dit onbekende en schijnbaar niet bestaande pak... :P :P :P
 
Nog ff doorbieden dan maar. ;)
550 euro is de vaste prijs voor dit pakje!
En dan heb je hem al voor meer als de helft goedkoper dan dat hij was!

Heb jij meer dan 1100 Euro zonder te passen voor een onbekend merk pak betaald? :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan