sponsor

llivocool

Die hard MF'er
2 dec 2002
681
0
Borgerhout
Hey hombre\'s,


Ik zoek een sponsor om mijn motor te laten spuiten! Iemand ervaring met bedrijven? Het gaat om een Suzuki GSX-R 750W van 1992 (nu is ie zwart met verschrikkelijk roos en blauw \ '(

Suggesties? eventueel voor Belgische bedrijven?

Groeten,

Den Ivo!

(P.S. ik zoek ook nog een koffersysteem voor deze fiets!!! iemand iets liggen? Givi en Krauser maken deze niet....
 
Wat bedoel je met sponsor? Iemand die het spuiten voor je betaald zodat je er zelf nix voor hoeft te doen?
Bel hart in actie, meer kans als hier, verzin een zielig verhaal dat je door deze kleur wordt uitgelachen door collega-motorrijders. Daar maak je meer kans als hier :+
 
een bedrijfje dat wat wil adverteren via mijn motor? \'t is het proberen waard hé, ben nog maar studentje hoor!
 
Koffers op een GSXR?? Dan ben je meer van plan...
Wereld reis ofzo? (net als die nederlandse gast die op z\'n R1 door de sahara reed enzo)
Dan zou ik bij een motorblad aankloppen en bij een keten zoals motorport en/of safe.
 
We zoeken gewoon maar naar Tsjechië te rijden (vanuit Antwerpen) Ik op men Gixxer, en men maat op z\'n CB750 (1994). Gaan ze me daarvoor sponseren denk je?
 
vorig jaar zijn we naar Italië gerede (ik met men GS500E toen, en men maat met z\'n CB400F) dus van beetje km hebbe we geen schrik!
 
Met de komst van die fijne EURO is het eerste waar bedrijven mee kappen zo\'n beetje sponsoring.

Helaas eigen ervaring \ '(

Je zal denk ik met een verrektes goed plan/reis moeten komen willen bedrijven er geld in gaan steken. Geef ze anders 1 goede reden om jouw geld te doneren.

Wat bereiken ze met hun naam op jouw fiets als ze voor hetzelfde bedrag, misschien wel minder, in een landelijk dagblad kunnen gaan staan op zaterdag.
En welke motorrijder schrikt wel terug voor een paar duizend km in vakantiesfeer :?

Just my 2 cents.
 
We zoeken gewoon maar naar Tsjechië te rijden (vanuit Antwerpen) Ik op men Gixxer, en men maat op z\'n CB750 (1994). Gaan ze me daarvoor sponseren denk je?

Ik denk als je verder weg zouden gaan en ook nog (een belangerijker nog...) het reis gaat maken als een actie om geld voor een goede doel te verzamelen zal je meer kans maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan