sponsoren 2007

dr-rossi

Die hard MF'er
25 okt 2005
362
0
ommen
het blijkt dat de teams weer problemen krijgen met de sponsoren volgend jaar. Camel vertrekt waarschijnlijk uit de Motogp waardoor het Yamaha Team zonder sponsor zit. Telefonica wil terug komen en wordt misschien sponsor van het Yamaha Team.
Fortuna was ook iets mee. dat ze ook misschien weg zouden gaan. in ieder geval komen er weer problemen met de tabakssponsors.
 
En ik snap al jaren niet waarom heineken en philips zo,n super sport niet willen sponseren.
 
zo'n SUPER sport bedoelt ie....
super is als bijvoeglijk naamwoord bedoelt..
is opzich wel een idee. Heineken Yamaha Team,
 
Fortuna en Camel vertrekken sowieso '( In de toekomst wordt het alleen maar onaantrekkelijker voor grote sponsers om te sponsoren. De tabaks-industrie wordt nu al jammer genoeg enorm tegengewerkt.

voor [me]SupermoBart wordt het echt niet aantrekkelijker om te gaan roken als ik die reclame zie. Volgens mij trappen alleen mensen als een Paris Hilton daarin :+
[/me]


Daarbij vind ik het ook raar waarom sponsoren naar de Fucking1 gaan terwijl dat allemaal nog duurder is. Jah omdat er meer naar gekeken wordt maar daarin tegen staat je naam als sponsor maar erg klein op de auto. Daarom snap ik RedBull ook niet :? Waarom 2 F1 teams i.p.v. één F1 team en één MotoGP team. Zou de MotoGP er toch weer een grote sponsor bij hebben.

Volgend jaar keert WCM weer terug maar gebeurt dat ook met een grote sponsor. En wat voor een sponsor neemt Ilmor mee? Camel? omdat Biaggi naar alle waarschijnlijkheid voor Ilmor gaat rijden :? Team Roberts heeft al geen hoofd-sponsor het zelfde geld voor kawasaki en in mindere mate het LCR-Team van Casey Stoner.

Ach jah het is allemaal maar speculeren :z
 
heineken sponsort niet aangezien ze drank en verkeer niet bij elkaar vinden passen...
philips keert al te veel geld uit aan frank williams in de F1...

motorsport leeft niet in nederland (alleen op kleine schaal) en daardoor stappen de nederlandse bedrijven niet in. vrij logisch natuurlijk...
 
heineken sponsort niet aangezien ze drank en verkeer niet bij elkaar vinden passen...
philips keert al te veel geld uit aan frank williams in de F1...

motorsport leeft niet in nederland (alleen op kleine schaal) en daardoor stappen de nederlandse bedrijven niet in. vrij logisch natuurlijk...


en dat is jammer want mede door sponsering (zaligmakend is het niet) kanhet niveau omhoog getilt worden en veel intressanter gemaakt worden. helaas wordt het meeste geld toch in de voetbal gepompt
 
Terug
Bovenaan Onderaan