Sponsortoertocht 17 september

Ik ook ,al heeft het dit jaar heel wat voeten in aarde om alles geregeld te krijgen.
Maar ik heb er alle vertrouwen in.
Als jullie zorgen dat jullie allemaal komen zorg ik dat het weer een leuk evenement gaat worden.

Groetjes Edwin :W
 
kheb er ook zin in *D

Hopen op iets beter weer dan afgelopen week. Droog en 12 graden is al goed :+
 
Deze posters dus....als iemand een plaatsje weet waar hij ze weg kan hangen.stuur even een mailtje en we gaan even kijken hoe we die poster bij jou krijgen.
Ik heb ook nog flyers in A4 formaat van deze poster waarvan je zelf eventueel een copy van kunt maken en aan bevriende motorrijders kunt geven.Zie in de bijlage rechtsonder dit bericht....



 
Ik kom woensdag avond langs Joost neem ik er een stapeltje mee Kun je ze onderweg tijdens je werk opplakken bij de cafe's daar in Limboland.

Groetjes en tot woensdag
 
Goed geraden man,
en de posters hangen al....... heb het weekend al in de agenda staan.
rijden er van het werk nog meer ?????

grtsssssssssssssssssssssssssssss
 
Ik heb volgend weekend contact met degene die de navigatie voor ons pprobeert te regelen.
heb al wel een bestand je van Carmin en 1 dat is geconvecteerd is naar Tom Tom maar ik weet nog niet of het werkt omdat ikzelf geen navigatie bezit.

Groetjes Edwin
 
Deze posters dus....als iemand een plaatsje weet waar hij ze weg kan hangen.stuur even een mailtje en we gaan even kijken hoe we die poster bij jou krijgen.
Ik heb ook nog flyers in A4 formaat van deze poster waarvan je zelf eventueel een copy van kunt maken en aan bevriende motorrijders kunt geven.Zie in de bijlage rechtsonder dit bericht....

(Afbeelding)

Hmmm bekende poster O-)

Ik zal eens kijken of ik bij mijn werk wat weg mag hangen, zal alleen na donderdag worden, want er komen hoge pieven op donderdag langs en die willen dit soort acties niet snel steunen.
 
Ik wil hem wel testen voor je :) ) heb net een nwe tomtom aangeschaft *O*

misschien kunnen we hem samen rijden leen ik (als ik dat mag ) die garmin ff
slaan we de gereden route op als dat kan bij tom tom
Mail me maar even je hebt het adres.misschien is er iets af te spreken

groetjes edwin
 
heej BIG ed
hier een dikke vette schop..........omdat deze toertocht het verdient........en jij ook......... voor al je inzet!!!
kusss
:] :} :]
 
hoi evo

ik kom zeker. zag dat die gave band ook weer van de partij is!
ik hoop dat veel motorrijders naar gilze komen de 17e.

succes evo

greetz
jannus
 
Uhhh heb ik ruzie als ik niet kom O-)

































tuurlijk kom ik, en als mijn buurvrouw niet mee gaat, dan wil ik tassie wel op halen, maar dan bel ik tassie nog wel als ik meer weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan