Sponsortoertocht 17 september

GSX-R Evo

Die hard MF'er
3 okt 2004
762
0
Gilze
Beste Motorvrienden,


VANAVOND BIJ PAUL DE LEEUW TE ZIEN

De tourtocht zal hier ook aandacht krijgen.

Vanavond om half 9 op ned 1!





Op zondag 17 september willen wij in samenwerking met Stichting A-T weer de 2de sponsortoertocht voor Stichting A-T gaan organiseren!
Meer informatie op onze website hieronder!
http://members.home.nl/evdouweland (motorrijders voor AT)

Groetjes namens de organisatie Edwin vd Ouweland :W :W
 
Laatst bewerkt:
Ik kon het topic nergens meer vinden dus ik heb het maar even opnieuw geplaatst.
Groetjes Edwin en hopelijk zien wij jullie op 17 september in Gilze.

Check onze website eens voor meer informatie over deze dag.
 
Schopje, jammer dat er niet zoveel gereageerd word net als vorig jaar.Zou ik het te vroeg gepost hebben.
 
Schopje, jammer dat er niet zoveel gereageerd word net als vorig jaar.Zou ik het te vroeg gepost hebben.
Komt nog wel :Y

[me]Liessy gaat ook eens kijken of ze kan.
[/me]


Vorig jaar konden ik en me vriend niet mee, maar zal dit jaar proberen erbij te zijn :P
 
Uiteraard zijn Motorgek en ik ook weer van de partij :Y het was vorig jaar ook erg gezellig *O* *O*
 
Dank je Liessy,over een paar weken gaan we echt probeeren dit topic hoog in de lijst te houden want wij als organisatie willen natuurlijk zo veel mogelijk motorrijders naar Gilze halen.

Greetz Edwin :] :W
 
Dank je Liessy,over een paar weken gaan we echt probeeren dit topic hoog in de lijst te houden want wij als organisatie willen natuurlijk zo veel mogelijk motorrijders naar Gilze halen.

Greetz Edwin :] :W
beginnen nu wel ff :+
 
Ben nu toch ff op MF ....gelijk maar weer eens een schopje geven.

TOT 17 september :W :W :W

Groetjes Edwin
 
oke tipke.............leuke vakantie gehad???
en natuurlijk moet iedereen komen de 17de!!!
groetjes
thea
 
Sorry Edwin, ik was graag meegegaan maar Michel en ik hebben een huis gekocht waarvan we 4 september de sleutel krijgen. Bovendien is mijn motor stuk en geen idee wanneer die gemaakt kan gaan worden.

In ieder geval veel plezier en hopelijk wordt het een groot succes! *O*
 
Helaas kan ik niet mee rijden (motorcrash) maar ben altijd wel in voor dit soort acties!!!

Hey Kale top van je!!!
 
Sorry Edwin, ik was graag meegegaan maar Michel en ik hebben een huis gekocht waarvan we 4 september de sleutel krijgen. Bovendien is mijn motor stuk en geen idee wanneer die gemaakt kan gaan worden.

In ieder geval veel plezier en hopelijk wordt het een groot succes! *O*

Zonde meid vorig jaar konden jullie ook niet .Maar het feit dat jullie lekker een nieuw eigen stekkie gekocht hebben gaat natuurlijk voor hoor meid.
Groetjes aan Michel en tot ziens hoop ik toch wel een keer.
groetjes XXX
 
Het lijkt hier wel een afmeldtopic.

Ik probeer er bij te zijn Edwin,

Kees (ge wet wel, die kale diede gezien het bij Cees Doorakkers.)
 
Oeps ik zag ineens dat ik twee topics over dit onderwerp had
Heb de andre maar doorgelinkt hier naar toe.

Dus reageer maar weer motorrijders van Nederland
 
goed bezig Kevin.
Vind de reacties mager dit jaar vergeleken met vorig jaar.
Maar komt hopelijk goed.....


tot de 17de kerel

Edwin :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan