Spontaan bezoek Catalunya

NR34

Give us a number 1 score!
1 aug 2008
49.948
12.378
Afgelopen weekend hebben we spontaan besloten om de volgende maand naar Catalunya af te reizen. Ik wil dit circuit al zo lang bezoeken en een maatje van me kijkt graag naar de F1. Zodoende spontaan geboekt. We hebben nu staankaartjes en kunnen deze nog upgraden naar een tribune kaartje. Zijn er mensen met ervaring op Catalunya? Hoe laat kun je als bezoeker op het circuit terecht? Het circuit zegt zelf 09:00u, maar dat lijkt me wat laat? Heb je dan nog tijd om een mooi plekje uit te zoeken en wat zijn de mooiste staan / lig plaatsen daar? Tips zijn welkom!
 
1383896
1554446260156.png
1554446260156.png
Volgens mij zijn de pelouse(gazon) gedeeltes staanplaatsen
 
In 2017 naar de MotoGP geweest in Catalunya. Had toen kaarten voor de hoofdtribune. Ze waren daar erg streng op de zitplaatsen i.t.t. andere circuits. Heb daardoor ook alleen op de hoofdtribune en I gezeten. Normaal gesproken loop ik op vrijdag namelijk het circuit rond zodat ik alle tribunes heb gehad, was in Catalunya niet mogelijk helaas.

Je kan veel vroeger het circuit op, ben er op tijd want het is erg druk bij de ingangen! Controleer ook vooraf goed waar je de auto neerzet. Op zondag had ik de auto namelijk neergezet bij het industrieterrein waardoor je makkelijk bij de hoofdtribune kwam. Het is de straat waar Kawasaki racing team zit van Jonathan Rea.
 
In 2017 naar de MotoGP geweest in Catalunya. Had toen kaarten voor de hoofdtribune. Ze waren daar erg streng op de zitplaatsen i.t.t. andere circuits. Heb daardoor ook alleen op de hoofdtribune en I gezeten. Normaal gesproken loop ik op vrijdag namelijk het circuit rond zodat ik alle tribunes heb gehad, was in Catalunya niet mogelijk helaas.

Je kan veel vroeger het circuit op, ben er op tijd want het is erg druk bij de ingangen! Controleer ook vooraf goed waar je de auto neerzet. Op zondag had ik de auto namelijk neergezet bij het industrieterrein waardoor je makkelijk bij de hoofdtribune kwam. Het is de straat waar Kawasaki racing team zit van Jonathan Rea.

Kijk dat zijn nuttige tips, thanks :t
Inmiddels het zekere voor het onzekere genomen en onze staanplaatsen opgewaardeerd naar nog beschikbare tribunekaarten. We komen nu op de oranje tribune te zitten op G. Dus geen stress meer om snel te moeten zijn voor een goede plek.

En als we tijd over hebben, toch eens een blik werpen op de werkplaats van Johnny :t:)
 
Enne...strandje meepakken als je er ff klaar mee bent :).

Wij gaan 4 of 5 daagjes....bakken en niks doen.
Met de go konden we op I overal zitten. Alleen met de motogp was het vol. Andere klasse amper half gevuld.
 
Enne...strandje meepakken als je er ff klaar mee bent :).

Wij gaan 4 of 5 daagjes....bakken en niks doen.
Met de go konden we op I overal zitten. Alleen met de motogp was het vol. Andere klasse amper half gevuld.

:Y Wij gaan alleen de racedag en dinsdag terug. En hebben een huurauto. Dus maandag lekker rondkijken daar. Het toeval wil dat ik op dezelfde plek ooit 2x op vakantie geweest ben, dus ken er de weg. En Barcelona in valt ook nog tot de mogelijkheden :t
 
Morgenochtend hebben we de vlucht richting Barcelona, zin in!
 
Man wat een mooie dag met 25 graden, een overwinning voor Nyck de Vries en een welverdiende podiumplek voor Max :t*O*De DJ op de oranjetribune zou voor mij niet hoeven. Die had geen enkele feeling met wat er zich op de baan afspeelde. De oordopjes kwamen dan ook goed van pas. Hier een paar sfeerplaatjes:

1393455


1393456
 
Terug
Bovenaan Onderaan