Spookrijder in de stad...BENG !!!

NarduS

MF veteraan
1 apr 2003
2.152
0
:(
Ben je lekker aan het rijden, komt er ineens uit het niets een auto uit een zijstraat de hoek om tegen het verkeer in rijden ,remmen,remmen, shit dat ga ik niet halen !! remmen ,nog harder remmen, 2 meter voor de auto mezelf onderuitgeremd en er vanaf gesprongen. 1 koprol en ik stond weer op zonder schram. helaas was m`n fiets er slechter aan toe :(
Daar gaan m`n 5 jaar schadevrij rijden. Gelukkig getuigen zat,die ook wilde getuigen en de bestuurder gaf zijn fout toe. Politie is ook even langsgeweest.
112 gebeld omdat er olie op de weg lag. Dit is netjes door een takelbedrijf schoondgemaakt en deze heeft ook mijn fiets naar een honda-dealer gebracht.
Al met al heb ik geen vervoer meer en wacht op de afhandeling , als de schuldvraag officeel is,neem ik vervangend vervoer. Helaas draai ik dan alsnog voor 25% op voor vervangend vervoer.(landelijk) :(

Dus mensen ,let op die kruisingen ! er rijden teveel idioten rond :N
full
 
Wat een kl**tz*k :(
Waarom deed die vent dat dan?

Sterkte !!
 
Da's minder ! Argh....eikels van een koekblikken ook. Denken dat ze net zo veel kunnen als dat ze op hun fiets kunnen. Dat zien we weer.

Hopelijk loopt de afhandeling probleemloos. En gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen ;)
 
rode pijl op de weg is het pad van de auto ... je kan duidelijk zien dat ie daar niet in mocht rijden.
full
 
Knap klote man, maar ik kan wel een beetje inzien dat ie auto daar inreed (als ie de weg daar niet zo goed kent)

dasalniettemin had ie gewoon beter uit z'n doppe moete kijke!

succes met schadeherstel..ennuh vervanged vervoer wordt toch door de verzekering gedekt :?
 
Damn :( ...........gelukkig kom je er zelf goed vanaf.
Lijkt me wel een klote punt als je niet bekent bent daar toch !
Maar goed ik hoop dat je snel weer :]
 
Bij mij in de beurt heb je ook zo'n stukje waar ze nogal eens tegen het verkeer in rijden anders moeten zij de een HELE straat omrijden.
nou ben ik hier op bedacht maar kon vorige keer ook nog maar net optijd stoppen!
Maar wat schetste mijn verbazing ik zag de politie vorige keer hetzelfde doen!! zonder sirene's!!
aso

ow beterschap!! met je mopet
 
:(
Ben je lekker aan het rijden, komt er ineens uit het niets een auto uit een zijstraat de hoek om tegen het verkeer in rijden ,remmen,remmen, shit dat ga ik niet halen !! remmen ,nog harder remmen, 2 meter voor de auto mezelf onderuitgeremd en er vanaf gesprongen. 1 koprol en ik stond weer op zonder schram. helaas was m`n fiets er slechter aan toe :(
Daar gaan m`n 5 jaar schadevrij rijden. Gelukkig getuigen zat,die ook wilde getuigen en de bestuurder gaf zijn fout toe. Politie is ook even langsgeweest.
112 gebeld omdat er olie op de weg lag. Dit is netjes door een takelbedrijf schoondgemaakt en deze heeft ook mijn fiets naar een honda-dealer gebracht.
Al met al heb ik geen vervoer meer en wacht op de afhandeling , als de schuldvraag officeel is,neem ik vervangend vervoer. Helaas draai ik dan alsnog voor 25% op voor vervangend vervoer.(landelijk) :(

Dus mensen ,let op die kruisingen ! er rijden teveel idioten rond :N
(Afbeelding)






;( zonde van die mooie Blade ;( gelukkig heb je zelf niets en is het een verzekerings kwestie '( hoop dat je hem snel weer op de weg heb ;)
 
Crisis :( :X B|
Wat een E*kel

Wel mooi dat alles goed opgelost is en dat je er zelf niks aan over hebt gehouden...

Echt zonde van de fiets... -O-





Sterkte iig. met de afwikkeling ed. (verzekering enzo)
:9
 
Heb jij de auto geraakt of niet?

Ik weet uit ervaring dat wanneer je je onderuit remt om een ongeluk te voorkomen de ander niet voor je schade aansprakelijk gesteld kan worden.

Dit is heel lang geleden en ik hoop voor jou dat dit ondertussen veranderd is.

Sterkte met alles.
 
bedankt iedereen , schade valt wel mee ,carterdeksel kapot ,kuip ,koplamp ,en wat schaafspul. tank nog ok ,en frame en voorvork zijn er goed vanafgekomen denk ik.
laatste piccie .. (altijd handig `zo`n samsung 1.3 megapixel gsm ,fotoos zijn ook naar de verzekering gestuurd)
full


Wellicht kan mijn fighter projectje eerder van start gaan bij totalloss..
 
WTF!

Ik mag toch aannemen dat zo'n blinde kl**tz*k gewoon moet betalen! En snel ook, het mooie seizoen komt eraan!

Veel sterkte en succes toegewenst en dat je maar weer snel mag :]

:W
 
Ik weet uit ervaring dat wanneer je je onderuit remt om een ongeluk te voorkomen de ander niet voor je schade aansprakelijk gesteld kan worden.
Dat zou wel heel bitter zijn, vooral in deze situatie. :X
Ik denk ook haast niet dat je dit je schadevrije jaren gaat kosten, duidelijk niet jouw schuld. Ik had een akkefietje waarbij een vrachtwagen achteruit op me inreed en dat heeft me uiteindelijk ook niets gekost (geld of schadevrije jaren).

Veel succes met de verdere afhandeling en huur iets moois op kosten van de tegenpartij :9
 
Heb jij de auto geraakt of niet?

Ik weet uit ervaring dat wanneer je je onderuit remt om een ongeluk te voorkomen de ander niet voor je schade aansprakelijk gesteld kan worden.

Dit is heel lang geleden en ik hoop voor jou dat dit ondertussen veranderd is.

Sterkte met alles.


het is zelfs zo dat als ik met de motor voorang moet verlenen aan een fietspad wat verplicht is voor bromfietsen en ik te hard aan kom rijden en de brommer zich onderuit rem, dat ik dan schuldig ben...
 
Jezus, wat een eikel van een koekblikker zeg. |(

Echt erg om je motor zo te zien liggen ;( , maar gelukkig heb je 't er zelf wel heelhuids afgebracht en da's het belangrijkst. ;)

Dit soort situaties blijven helaas maar al te vaak voorkomen. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan