Spookrijder in de stad...BENG !!!

ik heb het vorig jaar ook meegemaakt ik heb mezelf onderuit geremd zonder de tegenpartij te raken.... moest het via mijn rechtsbijstands verzekering proberen te regelen..... duurde ongeveer drie maanden.

dus zo simpel is het niet want je hebt hem niet geraakt...

als ik jou was zou ik even contact opnemen met verzek of rechtsbijstand wat je het beste kan doen.. mij hebben ze geadviseerd om foto's te sturen en een brief te schrijven van hoe het precies is gebeurd...

ik wens je veel sterkte met de afhandeling..
 
ik heb het vorig jaar ook meegemaakt ik heb mezelf onderuit geremd zonder de tegenpartij te raken.... moest het via mijn rechtsbijstands verzekering proberen te regelen..... duurde ongeveer drie maanden.

dus zo simpel is het niet want je hebt hem niet geraakt...

als ik jou was zou ik even contact opnemen met verzek of rechtsbijstand wat je het beste kan doen.. mij hebben ze geadviseerd om foto's te sturen en een brief te schrijven van hoe het precies is gebeurd...

ik wens je veel sterkte met de afhandeling..

Dan kan je er idd beter tegenaan rijden :X
 
voor alle duidelijkheid ,mijn motor is flink tegen die auto aangeklapt ,heel z`n bumper ligt aan gort. :Y
 
Ik ben een paar jaar geleden van mijn motor afgesprongen toen hij op een rotonde een auto dreigde te raken die geen voorrang verleende. Schade aan motor, kleding en helm ongeveer €1500,- Motor ging net over de stoep voor de auto langs. Tegenpartij zette snel zijn auto 2 m naar achteren en zei: ik zag je niet, maar gelukkig stond ik net op tijd stil. Wel getuige er bij. Politie laten komen, (uur staan wachten in januarie) politie bureau 1500 m verder op, ze wilden niet komen. Ik zei dat ik het oneens was met de tegenpartij, nou ja dan komen we wel even kijken.
Maar tegenpartij moest alle schade betalen want: andere verkeer in gevaar gebracht en onvoorspelbaar weggedrag. Dat je niet het gehele bedrag van vervangend vervoer vergoed krijgt is niet onredelijk. Je eigen voertuig kost ook geld om er mee te rijden, toch?
Succes met de afhandeling
 
Damn, echt klote van zo een mooie motor om hem zo te zien liggen. Was het zo een lompe rood/ paars/ witte '98er blade geweest dan had ik gezegd: kun je eindelijk een mooie motor kopen. Maar dit ding is het echt niet waard :N
 
Je eigen voertuig kost ook geld om er mee te rijden, toch?
Succes met de afhandeling

Das waar ,nog niet zo bekeken , bij de dealer krijg ik voor 15 euro p/d een motor mee. Maar dat is alleen voor de (officieele) reparatieperiode.
 
Laatst bewerkt:
triest... om een blade zo op zijn kant te zien liggen..

sterkte met de afwikkeling van het verzekeringsweze ;)
 
die 25 % waar jij het overhebt is alleen de kosten van het vloeibare spul dat in je tank verdwijnt ,de rest is voor de verzekering .dus je hoeft niet een gedeelte van de huur tebetalen .heb het zelf naamelijk al 1 keer met de motor en 4 keer met de auto gehad .maar dan moet het niet jou fout zijn.ps ik hoop dat het snel weer gemaakt is voor je
 
Das minder om zo n mooie blade te zien liggen, goed dat je zelf niets hebt! Maar als t niet jouw schuld is kan je later alle kosten op de veroorzaker verhalen hoor! Ook vervangend vervoer en dergelijke.
 
Succes man, hoop dat je snel weer op je eigen fiets kan rondrijden.

Ik heb het ook een keer gehad, zie je ineens 2 van die koplampen op je afkomen, word je niet vrolijk van. Ik bedacht me dat ik maar beter het voertuig kon verlaten 8-) , en ben er dus afgesprongen, waarna de spookrijder er rakelings langs reed en de motr omlazerde.

Gelukkig zo goed als geen schade, maar het geeft je wel weer te denken. In mijn geval gaf de spookrijder nog even wat gas, en was er vervolgens weg van. Kenteken genoteerd, politie gebeld, kenteken hoorde niet bij merk, type en kleur auto -> geen onderzoek.... pfffffff
 
bedankt iedereen , schade valt wel mee ,carterdeksel kapot ,kuip ,koplamp ,en wat schaafspul. tank nog ok ,en frame en voorvork zijn er goed vanafgekomen denk ik.
laatste piccie .. (altijd handig `zo`n samsung 1.3 megapixel gsm ,fotoos zijn ook naar de verzekering gestuurd)
(Afbeelding)

Wellicht kan mijn fighter projectje eerder van start gaan bij totalloss..
[kutgeintjes modus ON]
Sorry ik kon het niet laten, bedoel je hiermee dat die vent op je motor aan het zeiken was? :+
[Kutgeintjes modus OFF]

Als ik de ervaringen zo lees komt het verzekeringsverhaal wel goed
:)
 
[kutgeintjes modus ON]
Sorry ik kon het niet laten, bedoel je hiermee dat die vent op je motor aan het zeiken was? :+
[Kutgeintjes modus OFF]

Nou ja ! iemand wel eens gezegd dat jouw fanatasie op een hoog niveau staat ? :Y
Was nog niet bij mij opgekomen bij het bekijken van dat plaatje.
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan