Spookrijder!

Oude mensen in het verkeer?

  • Nee

    Stemmen: 10 11,8%
  • Ja

    Stemmen: 20 23,5%
  • Alleen 's nachts

    Stemmen: 2 2,4%
  • Alleen maandelijkse keuring

    Stemmen: 34 40,0%
  • Alleen met rollators

    Stemmen: 19 22,4%

  • Totaal aantal stemmers
    85
Ik zie oude mensen het liefst op deze manier in het verkeer:

(Afbeelding)


:X :X :X :X :X

Over hoeveel jaar regel jij je eigen vrijwillige Euthanasie 8-)

Anders kunnen wij wel een datum voor je plannen, ik bedoel, jij bent als jongeling nog niet eens vertrouwd met een fiets en er is je wel een oor aan te naaien.























:+
 
He Pauluske,zelf zeker nog nooit een fout gemaakt in je leven?Zelfs niet tegen je medeweggebruikers? :N Zo niet dan hoop ik dat de wegen morgen nog alleen maar vol zitten met nooit fouten makende Pauluskes |( Groeten van Ducable die best wel eens een fout maakt int verkeer en desondanks nog leeft dankzij de oplettendheid van de tegenpartij :X
 
oude mensen... :N
geef ze een rolator en ontneem hun rijbewijs, levensgevaarlijk!! B|
Ben wel eens een brommobiel op de snelweg tegen gekomen.
Daar word je ook niet vrolijk van B|
(Gelukkig was er een vrachtwagenchauffeur zo verstandig om met al zijn alarm/waarschuwingslichten aan derachter te gaan rijden....)
 
He Pauluske,zelf zeker nog nooit een fout gemaakt in je leven?Zelfs niet tegen je medeweggebruikers? :N Zo niet dan hoop ik dat de wegen morgen nog alleen maar vol zitten met nooit fouten makende Pauluskes |( Groeten van Ducable die best wel eens een fout maakt int verkeer en desondanks nog leeft dankzij de oplettendheid van de tegenpartij :X

Ik maak fouten bij het leven. Mijn laatste foutje was inschatten dat mensen hier die post als humor zouden inschatten ipv als serieuze reactie. (Behalve de streng gereformeerden, want die vinden niets grappig)
 
Ik maak fouten bij het leven. Mijn laatste foutje was inschatten dat mensen hier die post als humor zouden inschatten ipv als serieuze reactie. (Behalve de streng gereformeerden, want die vinden niets grappig)

Dus het was nog serieus bedoeld ook? :(
Snap jij het, snap ik het......
 
"door onze motorrijkunsten"????
Wat een zelfbevlekking :N
Polletje ook nog?

Ik ga eerst ff schijte.....


ach ja, anderen kunnen anticiperen op fouten van anderen.

Maar ja, als je met hoge snelheid de rotonde gebruikt om je motor lekker plat te gooien dan is het overige verkeer toch wel erg vervelend. zou verboden moeten worden
 
Persoonlijk vind ik dat ouderen ( door verlies van reactie vermogen, zicht en kennis van het drukke verkeer, e.d) onveiliger zijn dat de "wat jongeren". Echte jongeren rijden soms ook niet erg veilig.

Ik heb er even wat kerncijfers van het min. van verkeer bijgehaald:

----------gewonden p.j---doden p.j

0/15--------2440------------71
16/17-------1260------------49
18/24-------2450------------180
25/34-------2560------------181
35/49-------3330------------192
50/64-------2760------------155
65+---------3620------------260
 
Onder spookrijders schijnen wel veel ouderen te zitten...

Zelf ook (idd bejaarde) spookrijders meegemaakt op de afrit van de snelweg (en ja het was id een afrit :P )... is niet fijn :N
 
Helaas moet ik vaststellen dat de fosielen (65+) erg gevaarlijk kunnen zijn in het verkeer, er moet dan ook ff een tegen reactie zijn; die petjes met hun golfjes kunnen er ook wat van.....

Euh... 25 KW auto's ? :? voor de broekkies :?

en alles boven de 65 maar een apk aanbieden ? :?

Grtzzz Simon. 8-)

PS; ik rijdt vlekkenloos O-)
 
Helaas moet ik vaststellen dat de fosielen (65+) erg gevaarlijk kunnen zijn in het verkeer, er moet dan ook ff een tegen reactie zijn; die petjes met hun golfjes kunnen er ook wat van.....

Euh... 25 KW auto's ? :? voor de broekkies :?

en alles boven de 65 maar een apk aanbieden ? :?

Grtzzz Simon. 8-)

PS; ik rijdt vlekkenloos O-)

Euh... 25 KW auto's ? :? voor de broekkies :?
en een rij instructeur :Y
 
oude mensen die hun gaspedaal nog goed kunnen vinden en veilig kunne rijden moge blijven maar die oude rimpelsauriers die dit soort dingen doen en die gevallen met zo'n visje achterop die gemiddeld minimaal 10 km/u zachter rijden dan toegestaan moet ze de weg afhalen.
 
... dus maar de rotonde op z'n engels nemen :? |(
...
Verbaasd me dat niemand hier op heeft gereageerd :?
1. Een rotonde op zijn engels nemen zal op het vaste land meestal niet zo goed uitpakken, gezien de engelsen er altijd gewoon recht overheen rijden alsof het een kruising is.
Rotondes in Engeland zijn vrijwel altijd gewoon aangebrachte markeringen op het wegdek.
2. bij de grote rotondes gaan ze volgens mij net als ons gewoon tegen de klok in.(hoewel ik op dit punt niet geheel zeker ben)
:+ :P
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen ook een 'oude mensen'-ervaring gehad. Reed achter een bejaarde in de bebouwde kom. Die kerel reed al de hele tijd 30km/h dus begon aardig op m'n zenuwen te werken. Komt er eindelijk een mooi recht stuk aan met slechts één zijstraat links, waar je enkel uit mag komen (eenrichtingsverkeer dus). Ik zet dus m'n richtingsaanwijzer aan en trek m'n gas open om die bejaarde in te halen. Net als ik naast hem kom, slaat die vent zonder z'n richtingsaanwijzer te gebruiken die straat (waar hij niet in mocht rijden!!!) in. Keihard in de remmen moeten gaan om m'n motor niet in z'n flank te parkeren... Levensgevaarlijk, sommige bejaarden!
 
Zeg jij dat ook als je ouder bent geworden. Nee jij stopt dus gewoon met auto/motorrijden als je 40 bent. 2 weken kwam ik een stel van +/- 25 tegen op de uitvoegstrook waar ze wilde invoegen.

full
 
Ik maak fouten bij het leven. Mijn laatste foutje was inschatten dat mensen hier die post als humor zouden inschatten ipv als serieuze reactie. (Behalve de streng gereformeerden, want die vinden niets grappig)

heeft niks met godsdienst te maken of wat ook... ik ben niet gelovig en een grap is me niet snel te grof. Maar om zoiets kan ik echt niet lachen.

neemt niet weg dat ik de oudjes ook liever achter de geraniums zie dan op de weg... maar dit vind ik niet kunnen
 
Vanmorgen ook een 'oude mensen'-ervaring gehad. Reed achter een bejaarde in de bebouwde kom. Die kerel reed al de hele tijd 30km/h dus begon aardig op m'n zenuwen te werken. Komt er eindelijk een mooi recht stuk aan met slechts één zijstraat links, waar je enkel uit mag komen (eenrichtingsverkeer dus). Ik zet dus m'n richtingsaanwijzer aan en trek m'n gas open om die bejaarde in te halen. Net als ik naast hem kom, slaat die vent zonder z'n richtingsaanwijzer te gebruiken die straat (waar hij niet in mocht rijden!!!) in. Keihard in de remmen moeten gaan om m'n motor niet in z'n flank te parkeren... Levensgevaarlijk, sommige bejaarden!
En ook niet al te snugger van jezelf moet ik zeggen. Je weet zelf ook wel dat er vaak genoeg mensen op plotseling linksafslaande auto's klappen. Je had gewoon effe moeten wachten met inhalen tot na de zijweg ;)
 
En ook niet al te snugger van jezelf moet ik zeggen. Je weet zelf ook wel dat er vaak genoeg mensen op plotseling linksafslaande auto's klappen. Je had gewoon effe moeten wachten met inhalen tot na de zijweg ;)
:^
Nooit uitgaan van de verkeerssituatie :N
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan