Spool ............. bedankt!

Druiloor

MF'er
14 jul 2002
113
0
Spijkenisse
Dankzij mijn lerencombi van Spool heb ik zojuist een highsider zonder noemenswaardige lichamelijke schade overleefd.
De zxr is behoorlijk gehavend maar ikzelf ben eraf gekomen met een dikke hand, een stijfe rug en wat nekpijn. Dinsdag maar even de schade bekijken, en ondertussen de verzekering inlichten. Ik ken i.i.g nog mf'en. Spool bedankt! :} :} :}
 
Gelukkig ben je er zonder al teveel lichaamlijkletsel vanaf gekomen. :(
Maar je hebt puur geluk gehad want als je net ongelukkig neer was gekomen had je zo makkelijk wat botjes gebroken of erger.
Dus bedank dat engeltje maar, sommigen kunnen dat niet en betalen meteen de hoogste prijs.
Tuurlijk wel ok dat je ook je beschermende kledij bedankt anders had het zeker erger geweest. O-)
Lijk wel een moraalridder :o
Maar bedoel het goed, ik ben nu eenamaal de crash_specialst.

Beterschap,

Appie_smoke :]
 
Ik heb sinds kort ook een Spool combi (pics komen binnenkort), goed te weten dat ik mijn centen niet alleen voor de looks heb uitgegeven :)
 
Gelukkig ben je er zonder al teveel lichaamlijkletsel vanaf gekomen. :(
Maar je hebt puur geluk gehad want als je net ongelukkig neer was gekomen had je zo makkelijk wat botjes gebroken of erger.
Dus bedank dat engeltje maar, sommigen kunnen dat niet en betalen meteen de hoogste prijs.
Tuurlijk wel ok dat je ook je beschermende kledij bedankt anders had het zeker erger geweest. O-)
Lijk wel een moraalridder :o
Maar bedoel het goed, ik ben nu eenamaal de crash_specialst.

Beterschap,

Appie_smoke :]

Ben jij serieus :? Tis gewoon vreemd })

Wat moet je eenmaal doen als je achterband gaat glijden?
Of is het zeker dat je d`r wordt afgeslingerd?

Wat gebeurd ernou precies? Lijkt me zo raar als je d`r al naast hangt dat je er als nog vanaf wordt geslingerd :?

Nee, heb die slinger beweging nog nooit meegmaakt wel een een paar stapjes van 20cm ofzo opzij met regen...

Beterschap voor beide
 
Het is inderdaad nooit super als je de grond van dichtbij gaat bekijken maar toch een goed bericht dat je er zonder de figuurlijke kleerscheuren ervan af gekomen bent. Ik hoop dat ik mijn spool pak niet ga testen maar ik wens je succes met je motor en het pak wat er nog van over is.

Piccie van jou pak :?

hier die van mij :z

full
 
Ik heb het zelfde pak. Ik zal er morgen wel ff foto's van nemen de schade eraan valt wel mee. Het is een beetje geschuurd op de onderarmen, rechterschouder en onderaan de rug. Mijn kneesliders zijn i.i.g ontmaagd alleen niet op de manier die ik graag zou zien.
Ik heb niet veel gegleden tijdens de val ben wel zo'n 20 meter door gestuiterd en gerold. En de helm is zeker geen moordenaar zoals in een ander topic werd beweerd want die heeft zijn werk ook goed gedaan.
 
Je ziet iig in dat eigenlijk alles goed is gegaan...kl :( te van je eigen- en motor-schade maar zoals AS al zei...had het verkeerder af kunnen lopen.

Succes met de verzekering, maar all-risk blijkt nu weer eens nuttig te zijn.
 
Hier ff 2 fotootjes van mijn kleding, morgen de motor bekijken en zal daar ook fotootjes van plaatsen. hmmm mislukt. nog een keer proberen.

DVC00068.jpg

DVC00069.jpg








 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben je er nog heel vanaf gekomen! Maar voor je motor is het ;( Succes met het verzekeringswerk!
 
Enorm tof dat je zo reageert (dankbaar voor je pak) ipv mijmeren over het ongeluk!

Sterkte met je herstel en rustig aan volgende keer hè! Zorg dat je even weer een nieuwe regelt, die is niet meer betrouwbaar na een val.

BerendJan
 
k*t man voor je fiets maar het is maar een stukkie plastic als je er zelf maar heel vanaf ben gekomen. goed he zo'n leren pak heeft mijn val ook opgevangen

succes ermee
 
Gefeliciteerd met de beperkte schade. Ben zelf een jaar geleden gestuiterd in een goedkoop langslurfenvoorhuidn lederen combi. waar Jos van Gent me ooit voor waarschuwde -maar wat ik toen niet geloofde- gebeurde. Het pak 'ontplofte' op de stiknaden. Zit hem allemaal in het blinde stikwerk van de panelen. Heb nu dus Lookwell leer. En hoop er niet meer mee te vallen
 
Ik ben naar de motor wezen kijken, en die is waarschijnlijk Total Loss want het frame is beschadigd.
front.jpg

zijkap.jpg

frame.jpg

stuur.jpg

achterkant.jpg

;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan