spool winterhandschoen wr-3 te koop

sjoerdvb

Die hard MF'er
13 sep 2007
314
0
Hallo,

Zoals de titel al zegt heb ik hier 1 paar Spool winterhandschoenen Wr-3 te koop. Ik heb ze zelf onlangs gekocht, maar na een paar korte ritjes zijn ze toch net wat te groot gebleken. Ze zijn dus nog gewoon zo goed al nieuw. Slechts enkele keren gedragen.

Het is maat 6, wat overeenkomt met maat M.

Winkelwaarde: €77,-
Mijn prijs: €50,-



Geplakt vanaf motoport site:
SPOOL winterhandschoen WR-3




Ideale aniline rundleren winterhandschoen, 100 % winddicht, waterdicht en ademend door het membraan. Diverse details van dubbel leer op de handrug. De WR-3 is een warme handschoen door de warme Thinsulate voering. De pink is voorzien van een reflecterende inzet. De WR-3 heeft een lange verstelbare schacht en een elastische polsband, tevens voorzien van een "anti-tear-off" polsband.



Advies verkoopprijs: € 77,-
 
Laatst bewerkt:
Heb ook wel intresse, maar de handschoenen zullen voor mij te klein zijn.
Ik ben eigelijk wel nieuwschierig naar je overige bevindingen van dit type handschoen.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook wel intresse, maar de handschoenen zullen voor mij te klein zijn.
Ik ben eigelijk wel nieuwschierig naar je overige bevindingen van dit type handschoen.

Welke maat heb je normaal? Ik zit normaal meer richting S. Dus als je M hebt passen ze zeker. Als je tussen de S en M in zit dat zal het erom hangen. Dan moet je het gewoon een keer komen proberen.

Ik heb de handschoenen maar een paar keer aangehad, dus een super goed beeld kan ik je natuurlijk niet geven. Ze hebben geen regen oid gezien, maar ze zouden gewoon waterdicht moeten zijn. Verder zijn het super warme en flexibele handschoenen. Vaak zijn winterhandschoenen stug en kun je je hand wat minder goed bewegen. Dat is bij deze zeker niet het geval.
Mits je de juiste maat hebt zitten ze ook zeer fijn. Ze zijn wat langer dan een gemiddelde handschoen, waardoor ze wat verder over je jas heen zitten en je polsen dus nooit bloot komen te liggen. Ook kun je hem bij de pols en wat verderop verstellen met klittenband. Hierdoor sluit hij gewoon super goed aan op je hand/arm, waardoor er geen regen oid naar binnen kan.
 
Zoals ik al zei, ze zullen voor mij te klein zijn, heb net in mijn "zomerhandschoenen" gekeken voor de maat en dat is dus XL. Ik wil je wel erg bedanken voor de aanvullende informatie.
Ik zal kijken of ik van het weekend even bij Motoport langs kan gaan en kijken voor deze handschoenen, mocht ik dan op maat M uitkomen (tja maten willen nog wel eens verschillen met zulk soort dingen) dan zal ik contact met je opnemen.
 
is de prijs toch te hoog voor deze nieuwe handschoenen? of.....
 
ondanks de zomerse tijd, toch maar een kickje voor deze winterhandschoenen. Nu voor 40 euro, deze nieuwe handschoenen(enkel een paar keer gedragen).
 
de handschoenen zijn er nog altijd, en ook nog altijd zo goed als nieuw! na enkele keren nooit meer aan gehad.

prijsverlaging: € 40,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan