Spoorvorming/slingeren Gs500e (2003)

25-kw-g-belg-s-500

Die hard MF'er
28 dec 2005
495
0
limburg
(ben maar even nieuwe topic begonnen en mn posts gecopied want eigenlijk is het vooral technisch gerelateerd, en minder gs500) thnx



Door 25-kw-g-belg-s-500 op 29-12-2005 17:41



yo mannen

wel ivm dat technische probleem met mijne 2003 gs500e,
hij lijkt nogal hard te slingeren, heeft moeite met spoor te houden in rechtuit stand.
Precies alsof het achterwiel hele tijd onder uw motor door 'dweilt'. Je voelt het meerals je trager rijdt, zeker als je heel traag rijdt, en het voelt aan alsof hij niet rechtuit staat of niet volledig vast staat. Je merkt het ook heel als je zonder handen rijdt, dat hij direct zachtjes begint te slingeren (trekt ook beetje nr rechts) en daarna steeds sneller.
het gevoel is alleszins niet veilig of aangenaam!

Ik ben hiermee naar enkele professionals geweest.
1) suzuki dealer 1 (zei dat het aan 1 zachte vrvering + lijn in voorband + tofkoffer ligt (alhoewel deze erafhaleng geen verschil maakt))
2) suzuki dealer 2 (zei dat je het probleem kon voelen maar dat het normaal was, en dat er niks aan de motor fout was),
3) bandencentrale (zei dat het zeker nietaan de banden of balansering kon liggen behalve miss een beschadiging van het (metalen) karkas van binnen,
4) en universele handelaar waar ik hem kocht (echt amateurs maarja, zeggendat er helemaal niks aan is dat het aan mij ligt (vriendelijk))

dus als iemand dezelfde ervaringheeft ermee op weet wat er scheelt?

fel bedankt alvast (je kant ook altijd mailtje sturen (zie profiel))

ps: zijn hier nog belgische (vrouwelijke?? *d ) 25kw gs500 rijders? (ben van limburg)




volgende post:



Beste,

jah ik denk niet dat het daar aan ligt, beide suzuki dealers zeiden dat de motor prima in orde is, alhoewel ze ze enkel hebben bekeken, dus niet geconctroleerd op de brug of met specifiek materieel.
Maar toch denk ik niet dat het daar aan ligt, aan wat u aangeeft dan.