Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Sport demper fzs600 fazer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielvp

MF'er
7 jun 2014
30
0
Deventer
Na een (zachte) aanrijding van achteren is de sport demper (laser deeptone) van mijn fazer (2003) afgeschreven en de verzekering vergoedt geen nieuwe. Ben dus op zoek naar een andere (tweede hands). Wie o wie? Hoeft niet per sé de laser te zijn, hou wel van een wat donkerder geluid.
 
Laatst bewerkt:
Hi, Ik heb nog wel een demper voor je liggen. Laat maar weten als je nog interesse hebt.
 
  • Onderwerp starter
  • #4
Hi, Ik heb nog wel een demper voor je liggen. Laat maar weten als je nog interesse hebt.
Hoi Yeti. Ik kan je geen pb sturen, maar hoor graag wat je hebt liggen! Is het een demper inclusief linkpijp? En wat voor merk/type demper, in welke staat?
 
Hier wat foto's
 

Bijlagen

  • 20190603_174125.jpg
    164,8 KB · Weergaven: 7
  • 20190603_174158.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 7
  • 20190603_174505.jpg
    192 KB · Weergaven: 6
  • Onderwerp starter
  • #6
Bedankt voor de foto's, zit er nou schade aan het begin/onder de bevestigings beugel of lijkt dat zo? Hoeveel zou je voor de demper willen hebben, woon je toevallig in de buurt van Deventer?
 
Welke foto bedoel je met die beugel ? De uitlaat is niet beschadigd
Wil er 125 voor hebben. Die uitlaat zit niet in de weg dus ik hoef het niet te verkopen en woon in Zuid Holland
 
  • Onderwerp starter
  • #8
Ik bedoel de eerste foto, op de plekken die ik hier omcirkeld heb. Maar kan ook aan de foto's/weerspiegeling liggen natuurlijk
 

Bijlagen

  • photo_editor_ds_1559902834532.jpg
    109,7 KB · Weergaven: 13
Ziet er goed uit, bedankt voor de extra foto's. Voor 125 inclusief verzendkosten is ie verkocht. (Kan je pb aanzetten voor verdere afhandeling? Zet hier liever geen adres etc neer)
 
Ik zie nog niet de optie om een privé conversatie te starten bij je profiel, zie je deze bij mij wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.