sport/hobby

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Noem eens wat leuke sporten/hobbies die je alleen kan doen. Ik pas gvd me pak niemeer in (+20 kilo sinds juli 2001) en daar moet dus dringend wat aan gedaan worden ;(
 
Vriendin zoeken die HET snapt en :] maar..... ;)

Maar dat is eigenlijk niet alleen heh!

fittnes
zwemmen
hardlopen
fietsen (zonder motortje)

[edit] Meer bewegen en minder zitten achter comp?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Awel Pooh,
sporten die je alleen kunt doen en daarbij afvalt zijn onder andere : Hardlopen (joggen), beetje mountainbiken (kun je i.i.g. bij zitten i.t. lopen) zwemmen is ook een goede om af te vallen en dan kun je tenminste nog schaars geklede dames tegen komen !
En dan is er natuurlijk die ene sport waar je hartslag ook lekker omhoog kan gaan ..... jeweet wel..... goed hard motorrijden en dat randje op de achterband wegwerken })

C.U. en succes ermee.


:j
 
En dan is er natuurlijk die ene sport waar je hartslag ook lekker omhoog kan gaan ..... jeweet wel..... goed hard motorrijden en dat randje op de achterband wegwerken })

C.U. en succes ermee.


:j

Zul je toch eerst wat conditie op moeten bouwen met hardlopen/fietsen/zwemmen of whatever. Zonder goede conditie rij je jezelf dood op het circuit.
 
Fitness idd. Tegenwoordig heb je in de sportscholen ook 'Spinning' (jezelf helemaal de pleuris fietsen) en Bodypump (soort aerobics met gewichten :? )
Daar moet je wel van afvallen..
 
scarface: 't moet ook nog wel leuk blijven he.. anders doe'k het toch maar 1 keer
 
Roeien, zwemmen, lang wandelen, fietsen en als je moe wilt worden hardlopen :r .
Verder misschien iets gezonder eten (geen belgische frieten) en iets minder zuipen?

Ben je gestopt met roken ofzo :?
 
behoefte aan een strak dieetje? ben je binnen een maandje lekker 10 kilos kwijt! (veel groente werkt ook wel es en ff geen frisdrank en geen alcohol ;( )
Zeg t maar en ik mail t door! Pas jij je pakkie weer!!

Voorderest denk ik dat je trappers op je motor moet bouwen zodat je ook es kan fietsen :)

okee sporten, tja zelf vind ik stilzitten nogal een geslaagde sport :)
Nee gewoon een sportschool opzoeken en die apparaten eerst bestuderen dan een keer aanraken en dan ff de sauna in bijkomen van wat je gezien hebt. Die keer daarop er daadwerkelijk mee aan de gang gaan. Of gewoon een rondje om je huis rennen (blokje om) en 'sochtends buikspier oefeningen etc. kost je ook geen hol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan