sport of tour banden onder mijn rf900r??

YaKuZa

MF veteraan
10 mrt 2004
9.101
0
Den Haag
Facebook
heeeee hallo nou weer een vraagje mijn voorband is dus aan vervanging toe ligt achter een nieuwe bt020 op en voor ook maar dan een versleten bt020,maar wat is voor mij de beste keus weer een bt020 of een andere soort band.

kijk ik wil wel maximale grip maar een band die langer meegaat is ook wel lekker he hardere compound ofzo ,ik zat te denken aan een tourband ,ik ben niet van plan een kneedown te doen of alles uit me motor te halen en zo ik wil gewoon lekker touren dus welke band is voor mij de beste keuze.

o ja kan dit wel voor bv een tourband doen dan die bt020 opslijten achter en dan ,achter ook een tourband monteren.

Laatst bewerkt:
Bt010 of 012 voor en een 020 achter ? Perfecte combinatie .. Slijten bij mij zo'n beetje gelijkmatig weg....

Bt010 of 012 voor en een 020 achter ? Perfecte combinatie .. Slijten bij mij zo'n beetje gelijkmatig weg....
ja dus inplaats mijn bt102 voor kan ik beter een bt010 nemen ,verslijt die band niet sneller dan die b10??lijkt mij wel toch ,maar ja adviesen zijn welkom.

Huh ?

De 012 is volgens mij de opvolger van de 010 ; dat zal dus niet zo veel uitmaken qua slijtage....

Als je tevreden was/bent met de BT020 zou ik die er gewoon weer onder gooien. Dit is een sportieve tour band die voor jouw rijstijl waarschijnlijk goed voldoet.
De BT012 is de opvolger van de BT010, dit zijn sportieve banden die minder lang meegaan dan de BT020.

ik heb net een dag die nieuwe conti road attack eronder liggen......volgens de bandenman moeten ze super zijn.........de tijd zal het leren..beetje kloteweer nu om te proberen '(

zijn er nog op internet bandentest te vinden,bandje is nog niet helemaal kaal,dus heb nog even de tijd om me keuze te bepalen,is dat metzelaar (ofzoiets)niks,prijs vind ik wel leuker

BT020 heeft aan de zijkanten relatief veel grip voor een toerband. Kan er zonder problemen de steppen mee aan de grond rijden. Omdat het middenstuk wat harder is gat de band wel redelijk lang mee. Voor stevig toeren dus een prima compromis.

Terug
Bovenaan Onderaan