Sport/Race om mee te beginnen

Beste leden,

ik ga deze week kijken naar een zx6r ninja uit 98, zijn er nog dingen waarop ik extra moet letten bij deze fiets? anders dan bij andere motoren?

mvg stefan
 
Een duc 750 SS is natuurlijk ook een schitterende fiets om mee te beginnen! Betaalbaar in aanschaf en in onderhoud! Geheel toevallig heb ik er een te koop staan:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/303594/Ducati-750-SS-ie-bj-2000-1.html

full



Succes met zoeken!
 
beste MF leden, ben inmiddels in bezit van een zx6r met 46000 km weinig krasjes, koste me 1500 euries, alleen nog een goedkope sportpijp met mooi donker geluid. maar ik had nog een vraag, kunnen r1 of r6 spiegels van 99 op zx6r van 98 want die spiegels zijn namelijk inklapbaar en de standaard van de zx6r niet, en de opening naar de schuur is niet zo groot dus ze beschadigen zo.

met vriendelijke groet, stefan
 
Voor die Kawa kan je ook inklapbare spiegels kopen, moet je ff op ebay.co.uk of .de kijken.
 
ik rij zelf een fzr 600 uit 2001. Een erg fijne machine met een goede houding.
Toch nog 95 pk en rap zat denk ik. succes er mee
 
Ben zelf begonnen op een zxr 750.
Best betrouwbaar makkelijk aan onderdelen te komen.
Betaalbaar en leuk te rijden.
 
Bij deze even een foto van mijn nieuwe zx6r, heb nog een vraag, ik ben mijn rubberen afdekkapje verloren onderweg |( jup dom kweet het, maar kan ik nog zo een afdekrubbertje bestellen en zo ja waar?

de foto staat hieronder met rood omcirkeld.
full
 
Suzuki SV650S uit 99-02? 650cc 2-cil dus lekker veel koppel in het middengebied, lekker geluidje en makkelijk te sturen. (weet trouwens niet of die al genoemd is hier, al is het ook niet echt een SS, meer sport tour)
 
kijk even wat vraag van de TS hierboven was heb al een motor... zie hierboven, wilde alleen weten of iemand weet hoe dat afdekrubbertje heet van de foto hier boven
 
Terug
Bovenaan Onderaan