SportCity Uitlezen/Afstellen EFI via PC?

opabert

MF veteraan
9 feb 2008
1.538
2
In Nederland
Technische vraag,
bestaat er een adapter om bijvoorbeeld via de USB de instellingen vd motor uit te lezen en te wijzigen?
Zoals stationair toerental etc.
 
Ik denk dat het wel kan.

In mijn instructie boekje staat daar iets over in. Toevallig ook over het stationairtoerental.
Als dat te hoog of te laag is moet je er mee naar de dealer en die kan dan via "AXON" zoals ze het hier noemen dit wijzigen. Ik denk dat dit dan via een comp aansluiting zou moeten kunnen.

Kan me voorstellen dat er ook andere dingen verandert kunen worden, maar weet dat niet zeker natuurlijk.

Gr Fred
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, maar de Axon2000 is niet (meer) tekoop. Maar mijn technische kennis over dit soort dingen zegt mij dat het ook via een PC + software en een programmeer interface(je) moet kunnen.
Of een schematje om zoiets zelf te (kunnen) bouwen... daar draai ik mijn handen niet voor om.

Om nou voor elk wissewasje naar de dealer te rijden.... ;)
 
Dat klopt, maar de Axon2000 is niet (meer) tekoop. Maar mijn technische kennis over dit soort dingen zegt mij dat het ook via een PC + software en een programmeer interface(je) moet kunnen.
Of een schematje om zoiets zelf te (kunnen) bouwen... daar draai ik mijn handen niet voor om.

Om nou voor elk wissewasje naar de dealer te rijden.... ;)

Dat gaat me echt boven mijn helm. Weet daar helemaal niks van.
Ik denk dat wanneer je weet waar de aansluitstekker zit bij een sc dat het wel mogelijk moet zijn dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan