Sportdemper Fireblade

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij pas dus zonder aanpassingen op een 929? Ik heb nu een cebering maar ben opzoek naar iets wat echt een goed kabaal maakt voor toertochten. heb jij een film van hoe de uitlaat klinkt en wat is je uiterste prijs?
 
hij pas dus zonder aanpassingen op een 929? Ik heb nu een cebering maar ben opzoek naar iets wat echt een goed kabaal maakt voor toertochten. heb jij een film van hoe de uitlaat klinkt en wat is je uiterste prijs?


Hij komt van een 929 af. Dus kan er zo op. Voor 100 euro wordt hij aan huis gebracht!! Ik heb er geen geluidsfragment van maar laag in toeren is hij vrij beschaafd en hoog in toeren laat hij zich lekker horen!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen flauw idee wat voor merk het is, staat er niet op. Anders kom je een keer met je motor langs dan hangen we hem er ff onder..... Duiven -> Zwolle is een goed half uur......
 
Ik heb hem nu in de winterstalling staan dus dat gaat voorlopig niet lukken maar wil hem wel graag een keer proberen. ik weet niet of je toevallig een keer in de buurt ben?
 
Geen E-keur.... Ik heb er wel een DB killer bij en dan kan het best zijn dat hij binnen de db's blijft.....
 
Als je er 90 van maakt is hij voor jou en gaat hij maandag op de post. IK heb een bod van 90 euro op marktplaats gehad, MF-ers gaan natuurlijk voor!! :Y

Laat maar horen
 
ik zag op mp ook nog een leo en een seatcover stann.
wat vraag je voor die beidde samen incl verzenden?

Die vraag kreeg ik net ook via de mail, ben jij dat toevallig?? Maar 240 tesamen inclusief verzenden. Als je een matzwarte fiets hebt (gunpowder black) spuit ik hem voor je in de kleur..... (daar heb ik nog verf voor staan......)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan