Sportdemper inkorten

Roelf_CBR

Rookie
7 jul 2004
26
0
Heeft iemand ervaring met het inkorten van een een sportdemper?
Ik heb de intentie om dit te doen omdat ik mijn demper eigenlijk te lang vind.
- Welke kant moet ik afzagen - de kant waar hij verbonden zit met de bocht of de kant waar het uitlaatgas uitkomt?
- Op het moment dat je de popnagels verwijdert aan de kant waar de gassen uitkomen, kun je dan deze kap verwijderen of zit deze nog op een of andere manier bevestigd aan de binnenste pijp?
- Op het moment dat je de eindkap weer monteert, moet er dan ook een nog afdichtingsmiddel tussen?

Wie heeft ervaring hiermee.
 
ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft, ik weet er zelf niet veel vanaf maar als je ff googeld dan krijg je zat info.
En als ik mij niet vergis zijn er een paar van dit forum die eens met een paar foto's hebben laten zien hoe zij het gedaan hadden.
succes iig (enne wel ff laten zien hoe jij het gedaan hebt!!)
 
Heeft iemand ervaring met het inkorten van een een sportdemper?
Ik heb de intentie om dit te doen omdat ik mijn demper eigenlijk te lang vind.
- Welke kant moet ik afzagen - de kant waar hij verbonden zit met de bocht of de kant waar het uitlaatgas uitkomt?
- Op het moment dat je de popnagels verwijdert aan de kant waar de gassen uitkomen, kun je dan deze kap verwijderen of zit deze nog op een of andere manier bevestigd aan de binnenste pijp?
- Op het moment dat je de eindkap weer monteert, moet er dan ook een nog afdichtingsmiddel tussen?

Wie heeft ervaring hiermee.

Hhey,

een maat van mij heeft hem laten inkorten bij een bedrijf in waalwijk meen ik. Zeker mooi geworden, er komen wel een hoop decibellen bij. Houd dat wel in de gaten. Het koste maar 25 euro.
 
Hhey,

een maat van mij heeft hem laten inkorten bij een bedrijf in waalwijk meen ik. Zeker mooi geworden, er komen wel een hoop decibellen bij. Houd dat wel in de gaten. Het koste maar 25 euro.
is idd niet duur........het kostte mij een dik half uur samen met een maat
full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan