Sporten met een ferrari

Bors

MF'er
5 sep 2005
40
0
Zevenhuizen
Ik rij op de rijksweg komt er een ferrari naast me rijden en daagt me uit.
Ik heb zo iets van rot op met je koekblik, maar uiteindelijk laat ik me toch verleiden en het gas gaat vol open!! Ik heb wellis waar maar een standaard r1 , maar voorbij kwam hij niet, integendeel.

Ik kijk op mijn teller, zit dik over de 230 km/uur (je mag er maar 100km/uur) KUT!
Dat was eigelijk niet de bedoeling. Ik probeer mezelf een regel op te leggen om niet meer dan 50 km/uur te hard te rijden ivm dat rose papiertje.

Later de zelfde route nogmaals gereden om te kijken of er geen flitsers stonden ( Ik weet dat helpt niet echt achteraf, maar voor mijn gemoedsrust was het goed , want er stond er geen.)


Ben ik nou de enigste die zicht rot voelt na zo’n extreme snelheidsovertreding?


Gr

Bors
 
Ik kijk op mijn teller, zit dik over de 230 km/uur (je mag er maar 100km/uur) KUT!
Dat was eigelijk niet de bedoeling. Ik probeer mezelf een regel op te leggen om niet meer dan 50 km/uur te hard te rijden ivm dat rose papiertje.


Ben ik nou de enigste die zicht rot voelt na zo’n extreme snelheidsovertreding?


Gr

Bors

niet de enige hoor, probeer ook onder de 50 km/h overschrijding te blijven
 
Ik rij op de rijksweg komt er een ferrari naast me rijden en daagt me uit.
Ik heb zo iets van rot op met je koekblik, maar uiteindelijk laat ik me toch verleiden en het gas gaat vol open!! Ik heb wellis waar maar een standaard r1 , maar voorbij kwam hij niet, integendeel.

Ik kijk op mijn teller, zit dik over de 230 km/uur (je mag er maar 100km/uur) KUT!
Dat was eigelijk niet de bedoeling. Ik probeer mezelf een regel op te leggen om niet meer dan 50 km/uur te hard te rijden ivm dat rose papiertje.

Later de zelfde route nogmaals gereden om te kijken of er geen flitsers stonden ( Ik weet dat helpt niet echt achteraf, maar voor mijn gemoedsrust was het goed , want er stond er geen.)


Ben ik nou de enigste die zicht rot voelt na zo’n extreme snelheidsovertreding?


Gr

Bors


Niet zeiken, hem inhalen met een wheely op de linkerbaan en dan rustig gaan rijden. Snelheid is sloom, zo'n trick is vetter dan hem eruit rijden op snelheid ;)

Je doet namelijk iets wat hij niet kan :+
 
Iedereen doet dit wel met een sportmotor

Met een GTI gehad. Naast mij staan en zat ook uit te dagen. Gas erop maar niet teveel zodat hij het idee had dat die sneller kon zijn.
Die illusie heb ik hem paar seconden gegeven ;)

maar het zou erg zuur zijn als je door hem 1000 euro of meer kwijt bent en je papiertje en misschien je motor in beslag worden genomen.

Maar ik dat me ook zeker niet kon inhouden :N :9
 
Ben ik nou de enigste die zicht rot voelt na zo’n extreme snelheidsovertreding?

Vast niet, maar dat toegeven wordt hier nogal snel opgevat als een teken van zwakte.
 
van een nieuwe Ferrari win je niet hoor .

350km/h begrenst .

mijn BMW verliest het van elke snelle auto .
en toch ga ik elke keer weer opnieuw de battle aan hahahahahaha......
 
Ik dacht dat een Ferrari wel sneller kon dan dat :? Een R1 ook trouwens 8-)


Hij geeft toch ook niet aan dat hij op topsnelheid zat, alleen dat hij 230 km/h reed. :?

Ik laat me ook wel eens verleiden, maar alleen als het moeite waard is. Uitzonderingen daar gelaten want laatst kwam er een jonge gozer met een BMW 318i naast me staan. Hij wou even een stoplichtsprintje doen. Ik vizier omhoog en hem duidelijk gemaakt dat hij echt geen schijn van kans heeft. Maar hij wilde toch gaan. Heb toen de motor in de tweede versnelling gezet en al hortend en stotend hem in de spiegel achter gelaten.

Bij de volgende stoplicht had zei hij dat hij zoiets niet head verwacht. Ik zei tegen hem dat hij dan maar wat aan z'n IQ moest doe. Sukkel |(
 
van een nieuwe Ferrari win je niet hoor .

350km/h begrenst .

mijn BMW verliest het van elke snelle auto .
en toch ga ik elke keer weer opnieuw de battle aan hahahahahaha......
rechts is gas hoor :?
moet de eerste nog tegenkomen tot de 120 :W daarna draai ik het gas zowiezo dicht -O-
 
Die vent in de Ferrari heeft zich rot gelachen! Gaat een R1 maar 230? Ik zit nog in zijn 3 _O-
Vraag me wel af hoe hij je uitgedaagd heeft? Door naast je te rijden? Te gebaren? Ik ben wel heel benieuwd hoor, misschien wilde hij je enkel vertellen dat je remlicht het niet deed :X
 
Rot voelen? Neuh...

Alleen na een sportief ritje denk ik wel elke keer; "Nou, ben benieuwd of ik post uit Leeuwarden krijg de komende 3 weken."

Is een gok die je neemt. Ik blijf normaal ook binnen de 50km/h te hard. Normaal rijden is bij mij tot 30 te hard. (Afhankelijk van situatie)
 
Ik rij op de rijksweg komt er een ferrari naast me rijden en daagt me uit.
Ik heb zo iets van rot op met je koekblik, maar uiteindelijk laat ik me toch verleiden en het gas gaat vol open!! Ik heb wellis waar maar een standaard r1 , maar voorbij kwam hij niet, integendeel.

Dat is toch gruwlijk. Dat wil ik ook. Ik heb alleen geen motor. '(
 
Die vent in de Ferrari heeft zich rot gelachen! Gaat een R1 maar 230? Ik zit nog in zijn 3 _O-
Vraag me wel af hoe hij je uitgedaagd heeft? Door naast je te rijden? Te gebaren? Ik ben wel heel benieuwd hoor, misschien wilde hij je enkel vertellen dat je remlicht het niet deed :X


Denk als die Ferrari echt gewilt had dat die R1 in de achterspiegel gezeten had.
Denk dat die vent in die Ferari die R1 een beetje voor de gek aan het houden was, net niet snel genoeg rijden zodat de R1 denkt: "kijk hij kan niet bij houden"

Moraal van het verhaal.....
De Ferrari is sneller, je moet hem dus pakken bij het stoplicht en niet op de weg.
 
Waarom doen jullie allemaal of er maar 1 ferrari bestaat?
Een testarossa en vele anderen houden een R1 echt niet bij hoor, ook niet op de snelweg. (Ok, topsnelheid misschien nét, maar dan nog... lekker boeiend eigenlijk :Z )
 
Terug
Bovenaan Onderaan