sportfilters vs sproeiermaat

sjoemie

Die hard MF'er
2 jun 2009
296
10
dedemsvaart
Hey!

Zelf ben ik een keer bezig geweest om het originele luchtfilterhuis van mijn suzuki gs 850 (bj 1979) te vervangen door K&N luchtfilters. Daardoor moest ik ook de sproeiermaat van de hoofdsproeier aanpassen.

Helaas kon ik op het forum niet echt duidelijk vinden waar ik vanuit moest gaan qua hoeveel groter.

zelf ben ik van sproeiermaat 102 naar 130 gegaan.( een andere demper was al eerder geplaatst zonder aanpassing van de sproeiers)
hij kan vast veel beter lopen dan nu, maar het is mij naar veel proberen wel even goed zo! het is tenslotte een oud hok, maar dat terzijde.

zet hier de originele sproeiermaat neer en wat er nu inzit na het plaatsen van sportfilters
en/of andere demper(s)
vermeld ook wat voor motor en bouwjaar.

dan heeft een ander die het ook wil doen in ieder geval een richtlijn om mee te starten!


het zal mij benieuwen..
 
Hey!

Zelf ben ik een keer bezig geweest om het originele luchtfilterhuis van mijn suzuki gs 850 (bj 1979) te vervangen door K&N luchtfilters. Daardoor moest ik ook de sproeiermaat van de hoofdsproeier aanpassen.

Helaas kon ik op het forum niet echt duidelijk vinden waar ik vanuit moest gaan qua hoeveel groter.

zelf ben ik van sproeiermaat 102 naar 130 gegaan.( een andere demper was al eerder geplaatst zonder aanpassing van de sproeiers)
hij kan vast veel beter lopen dan nu, maar het is mij naar veel proberen wel even goed zo! het is tenslotte een oud hok, maar dat terzijde.

zet hier de originele sproeiermaat neer en wat er nu inzit na het plaatsen van sportfilters
en/of andere demper(s)
vermeld ook wat voor motor en bouwjaar.

dan heeft een ander die het ook wil doen in ieder geval een richtlijn om mee te starten!


het zal mij benieuwen..


Bij BMC en K&N filter houd maar rond de 30% groter om te beginnen, meestal zit je dan al redelijk in de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan