Sportief/Supersport huren in Limburg?

JuizyGixxer

kloon
8 dec 2010
209
0
Limburg
Beste Motormuizen,

Waar kan men het beste een supersportsportief motortje huren in Limburg?
Zijn er zaken die dat doen en wat was jullie ervaring hiermee?
Een motor kopen zit er eventjes nog niet in,en aangezien ik toch pas mijn rijbewijs heb huur ik me maar eerst eens ééntje.
Een vriend van mij die op vakantie nu is vertelde me dat er een zaak was waar hij een supersport had gehuurd ondanks dat hij toch pas zijn rijbewijs heeft gehaald.
Kan alleen niet meer op de naam komen met mijn domme kop |( maargoed.
Ik hoop dat jullie mij de info kunnen verschaffen die ik nodig heb.

Alvast bedankt

JuizyGixxer
 
Google is your friend ;)

Linkje

Weet niet of het een beetje bij je in de buurt is en hoe dat zit met rbw en zo...maar dit is wel een mogelijkheid :)
 
Je kan motorcenter Venlo eens proberen, ze verhuren hun demo`s. Meestal hebben ze wel een cbr 600 rr of een gsxr 600 in de demo vloot.
 
In venlo kun je huren van XJ6 (eigenlijk toer) tot splinternieuwe GSXR600 of evt een Speed Triple 1050

Bij Motor Venray staan een CBR600F, een VFR1200, een CB600 hornet. Ook redelijk brede keus.

Zomaar een greep van de websites van de zaken hier uit de buurt. Wat heb je zelf zoal gezocht?



BTW bedenk wel dat als je geen geld hebt een motor te kopen, huren ook erg duur kan worden. Uit eigen ervaring kan ik je aanraden het eigen risico zo ver mogelijk af te kopen als je net je rijbewijs hebt. Mij scheelde die afkoop ER zo'n 500 euro op het totale schadebedrag van 1200,-. Ik kreeg namelijk een CBF600F uit 2010 mee met 7 km op de teller. Bij terugkomst, met 200km op te teller mocht ik dus even 700,- aftikken omdat een kinderkopje had besloten mijn voorwiel onderuit te trekken tijdens een u-bochtje.
Van die 700.- had ik drie maanden later een erg leuke beginnersmotor kunnen kopen.
 
Laatst bewerkt:
~
In venlo kun je huren van XJ6 (eigenlijk toer) tot splinternieuwe GSXR600 of evt een Speed Triple 1050

Bij Motor Venray staan een CBR600F, een VFR1200, een CB600 hornet. Ook redelijk brede keus.

Zomaar een greep van de websites van de zaken hier uit de buurt. Wat heb je zelf zoal gezocht?




Hey Heyfork, dat is echt balen,terwijl het nog niet eens jouwn schuld is.
Dat zet je wel trouwens aan het denken.
Bedankt voor je ervaring hier te delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan