Sportieve eifel 4-daagse (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog es dan maar...
full
 
Helaas vanavond 21:00 uur door een koekblikker onderuit gereden, aanzienlijke schade aan de rechterkant, piccies volgen nog.

Situatie : verkeerslicht voor rechtsaf springt op groen, voor me een Opel Astra. We rijden een stukje van nog geen drie meter.

Koekblikker besluit ineens linkaf over verdrijvingsvlak naar de andere kant van de weg te rijden(zonder te knipperen).

Er was geen houden meer aan, ik rij met een gangetje of dertig in de linkerkant net achter de deur!!

Gevolg over de kop en onder de motor. Gelukkig heb ik niet veel, denk een gekneusde rib. Heb de huisartsenpost voor de zekerheid gebeld en moet het ff in de gaten houden.
MDevil: S H I T man. Heel veel sterkte in ieder geval.

Dat lijkt wel een beetje op het ongeluk dat ik heb gehad: ook iemand die plotseling de file uitdraait.
 
En natuurlijk ff klagen over de kwaliteit van Suzuki. Net 1.000 km oud en nu valt dat ding al uit elkaar :+
Ja dat krijg je: het is geen Honda.




Die krijgen na 110.000 km (zijn ook een aantal 1-tjes en nullen achter elkaar, maar die 1000 km beurt van die VRR is al een poosje geleden) zelfmoordneigingen, kruipen zelf onder een auto, maar laten de berijder ongedeerd.
 
En een bonus-foto. Hier laat ik het bij.

full


Die zijn afgelopen zondag met mijn camera in de Achterhoek gemaakt door Roy "R" (ook van MF). Helaas zit de seat-cover er niet op omdat we daar een weekend waren en bagage bij ons hadden. De beugel voor het topkoffer is nog niet binnen dus ik heb die bagage-riol gebruikt die ik in Trier heb gekocht.
 
Laatst bewerkt:
mooie strakke fiets Red :}

alleen die koeiehoorns idd, dat doet wat texaans aan ;)
Ja, ben ik het wel mee eens, maar ik heb de voetsteunen er ook al afgehaald zodat je alleen de vrije wielophanging ziet.

Als ik hem op de middenbok wil zetten heb ik minimaal iets nodig (die hoorn dus) om de motor op de bok te krijgen.

Dus KOEienhoorn en middenBOK gaan helaas dit keer samen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan