Sportieve eifel 4-daagse (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ben ik het wel mee eens, maar ik heb de voetsteunen er ook al afgehaald zodat je alleen de vrije wielophanging ziet.

Als ik hem op de middenbok wil zetten heb ik minimaal iets nodig (die hoorn dus) om de motor op de bok te krijgen.

Dus KOEienhoorn en middenBOK gaan helaas dit keer samen.
misschien een stomme en overbodige opmerking, maar je subframe loopt toch onder je kontje door?
Als je de motor daar pakt en juist veel druk uitoefend met je been op de bok dan heb je nauwelijks kracht in je armen nodig om je motor er op te zetten.
Kan je die koeiehoorns mooi boven je deur in de woonkamer hangen of zo :)
 
misschien een stomme en overbodige opmerking, maar je subframe loopt toch onder je kontje door?
Als je de motor daar pakt en juist veel druk uitoefend met je been op de bok dan heb je nauwelijks kracht in je armen nodig om je motor er op te zetten.
Kan je die koeiehoorns mooi boven je deur in de woonkamer hangen of zo :)
Moet ik ze wel andersom hangen: pas dan brengen ze geluk.
Net zoals bij en hoefijzer.

Onder de kont zitten de 2 uitlaten. Moet ik daar mijn vingers aan branden? Nee, er zit geen goed punt om de motor vast te pakken, behalve dan bij zijn horens...
 
Laatst bewerkt:
Moet ik ze wel andersom hangen: pas dan brengen ze geluk.
Net zoals bij en hoefijzer.

Onder de kont zitten de 2 uitlaten. Moet ik daar mijn vingers aan branden? Nee, er zit geen goed punt om de motor vast te pakken, behalve dan bij zijn horens...
ah juist.... :Y
 
@ Wolfshaar-bril-baard-snor-pratendk#tje-laars-lek-natteteennagel-tape-nietlek-e.d ;)


Stuur mij es effe je meeladres :)
Heb je het al?

Ik heb de jouwe niet dus kan het niet sturen.
Dannon heeft die van mij, als hij die van jouw ook heeft kan hij die van mij naar die van jou sturen. ;)
 
Heb je het al?

Ik heb de jouwe niet dus kan het niet sturen.
Dannon heeft die van mij, als hij die van jouw ook heeft kan hij die van mij naar die van jou sturen. ;)
Yep, heb m al, is waarschijnlijk alleen niet meer nodig... :o

Ik stuur je vanavond wel ff een meeltje met uitleg ;)
 
sukkel ;)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan