Sportieve eifel 4-daagse (deel 3)

Weer terug uit Turkije !!!
Zijn weinig mooie motors daar,
wel veel scooters/motors,...

Leuke bike Bert... maar R6 toch niet weggedaan ???
Ik heb nog geen andere motor, gaat dit jaar waarschijnlijk
ook niet gebeuren, maar hoop komend seizoen.......
ben aan het kijken voor Kawasaki ZX6R of ZX9R !!?? :]
 
Het weer is beter geworden, dus dat gaat dit jaar waarschijnlijk nog wel lukken !!!!!!! :P
Zal even kijken wat de verwachtingen voor komende week zijn !!!
 
Zoo , ik ben ook net weer terug van weggeweest , heb dus gelukkig geen BBQ gemist he ! ( zal ook wel nooit gebeuren - fijn als je een mede motor rijder langs de weg helpt :( ) .

Maar voorlopig nog niks gekocht , maar er is hoop , en de R6 hoeft niet weg hoor !

I.i.g volgende week lekker 4 dagen naar duitsland/oostenrijk/zwitserland - even paar bergpasjes doen - en hopelijk blijft het zulk mooi weer .
 
Zag net een foto van de megameet , die ouwe grijze kamakazi piloot rijd nu een cagiva raptor , geen gezicht een (gr)oen pak op een gele motor ( heeft de kleur misschien iets met de leeftijd te maken ) ??
Vraag me af hoe hij zichzelf nu noemt , - mr. kawaraptor , mr kawahorrible of gewoon mr. horrible ??
 
Zag net een foto van de megameet , die ouwe grijze kamakazi piloot rijd nu een cagiva raptor , geen gezicht een (gr)oen pak op een gele motor ( heeft de kleur misschien iets met de leeftijd te maken ) ??
Vraag me af hoe hij zichzelf nu noemt , - mr. kawaraptor , mr kawahorrible of gewoon mr. horrible ??
Of Bert :+
 
Hallo mannen en Bert. Dat is weer een tijdje geleden.
Hier alles goed. Wanneer was de BQ ook al weer Harry?
Ik heb anders ook een bakplaat om mee te nemen in de aanbieding voor de wintermaanden :)

en kippenpootjes kan ik ook wel meenemen... :P

en een goed humeur.... 8-)


nope....geen blonde snol, die blijft thuis })
 
Ik ga niet volgend jaar ;(

Ik moet op een of andere manier 25 circuitdagen kwijt en ook nog de hele wereld over van hot naar her... ik kreeg het dit jaar ook niet voor elkaar eigenlijk en heb me in teveel bochten moeten wringen |( |(

Ik wil wel heel erg graag een keertje een mooie zomerdag met jullie rijden als dat zou kunnnen.

en BBQ-en natuurlijk, en een PS2 raceavond met veel bier :P
 
Ik ga niet volgend jaar ;(

Ik moet op een of andere manier 25 circuitdagen kwijt en ook nog de hele wereld over van hot naar her... ik kreeg het dit jaar ook niet voor elkaar eigenlijk en heb me in teveel bochten moeten wringen |( |(

Ik wil wel heel erg graag een keertje een mooie zomerdag met jullie rijden als dat zou kunnnen.

en BBQ-en natuurlijk, en een PS2 raceavond met veel bier :P
Mmm nou das lekker dan.... :N

Wie moeten we nu weer zachtjes van achteren nemen dan als hij bezopen in zijn bed ligt? -O-
 
Gisteren nog effe een paar honderd km gereden met de GTR , niks geen zadel of rug pijn , gewoon lekker rechtop zitten tegen 180 , heeft toch wel wat !

Is ook wel leuk om de ogen van de automobilisten te zien als je al slingerend met een rot gang bij ze voorbij komt !
Het pekel seizoen komt er weer aan , dus ik ga op dekawa veelkm maken en de R6 lekker binnen laten staan .
Tenzij er iemand is die dit jaar nog een ritje regelt !

:]
 
Heren , gaan we komend jaar nog een lang weekend weg , zo ja , wie gaat mee , en waar gaan we heen ?

Ik stel voor dat we een 5 dagen weg gaan , dus ook met hemelvaart maar dan 1 dag eerder , we kunnen dus ergens anders heen en de drukte op de weg voor zijn !

Gaan we in Hotel , of caraven`s ? Als er een tv op de kamer is dan neem ik de play station ook mee , kunnen we `s avonds ook nog rijden !
 
Terug
Bovenaan Onderaan