Sportieve eifel 4-daagse (deel 3)



Mooi man , nu alleen die blinkers nog vervangen en dan begint het op een echte motor te lijken (zeg ik alleen maar omdat ik een beetje jaloers ben ) .

Maar wanneer gaan we dan een stukkie rijden , denk dat de eer nu aan jouw is om een ritje t e organiseren (heb het hiet met een andere niet nader te noemen persoon ook over gehad en hij was het wel met me eens ) , dus dan zien we je binnenkort :]


:W
 
[me]dannon gaat binnenkort de motors ook wit maken natuurlijk O-) [/me]

Zoiets??

yamaha-r1-04-bikepics-164084.jpg
 
Nou, aan mijn verzoek is helaas niet voldaan :( Ben nog op vakantie maar dacht: laat ik eens ff kijken... Wat ben ik hiermee opgeschoten?)

-Bert en Wolftandsteen zijn allebei in de Eiffel geweest zonder :]
-O heeft nieuwe WITTE(??????) poser laarzen
-Wolfsbaard heeft een kl#te provider
-Fred heeft 1 keer gepost
-J z'n soefsoeki is weer geupdate tot K4
-verderzoals verwacht niet echt veel wijzer geworden


Overigens hebben we het hier goed naar ons zin, hebben nu rond de 3000km gereden en zitten nu 55 km onder Venetie. Komen volgende week zondag weer terug. Dus tot die tijd worden wij nog maar wat bruiner terwijl jullie steeds natter worden }) . Tot volgende week!!
 
:N Weer aan het werk vandaag..... -O-

Zo'n vakantie gaat veel te snel voorbij.


Maarja het is al bijna weer vrijdag en dan weer lekker weg. :Y
 
:N Weer aan het werk vandaag..... -O-

Zo'n vakantie gaat veel te snel voorbij.


Maarja het is al bijna weer vrijdag en dan weer lekker weg. :Y
t*r*ng Wolfshond, kan jij niet eens een keertje 2 weken achter elkaar gaan werken of zo :X

[me]dannon is jaloers en wil ook PC's op gaan lappen en bits rechtzetten voor de kost
[/me]


Ik was vandaag op het circuit -O-

Al weer thuis, om 2 uur vanmiddag kon ik geen broodje kroket meer zien

Veel Capriolen vandaag, weer een heer gezien op het rechte stuk: de klompen goed op het asfalt zettuh... het voorwiel omhoog trekkuh... de knieen flink strekkuh... en dan Taaarzannnn roepuh... dan redt je het meestal net! :+

Overigens zou ik er wat voor over hebben om te begrijpen hoe iemand nog voor het einde van de pitmuur op het rechte stuk onderuit kan zijn gegleden :?
Ik stond precies aan het eind van de pitmuur en daar kwam zijn Duc uit 1883 al glijdend voorbij richting R1 2004 die harder remde dan hij gleed :X
 
t*r*ng Wolfshond, kan jij niet eens een keertje 2 weken achter elkaar gaan werken of zo :X

[me]dannon is jaloers en wil ook PC's op gaan lappen en bits rechtzetten voor de kost
[/me]
......heel zielig verhaal........


:+
Wil je mij dood hebben of zoiets.... :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan