Sportieve Eifel 4 daagse: hemelvaart 2005

Waarin wil je overnachten?

  • CARAVAN

    Stemmen: 10 32,3%
  • HOTEL

    Stemmen: 21 67,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
je moet er toch niet aan denken dat we met een sliert van 50 motoren in de eiffel gaan schuifelen

[me]dannon zou zich dan bovendien zorgen gaan maken over de beschikbare hotelruimte en overweegt om de poll valselijk nog een keer in te vullen maar weet zich nog net te beheersen O-)
[/me]

 
Laatst bewerkt:
je moet er toch niet aan denken dat we met een sliert van 50 motoren of zo door de eiffel moeten tuffen :)

[me]dannon zou zich dan bovendien zorgen gaan maken over de beschikbare hotelruimte en overweegt om de poll valselijk nog een keer in te vullen maar weet zich nog net te beheersen O-) [/me]

:^

Teveel aanmeldingen lijkt mij ook wat teveel van het goede, maar ja we vragen er wel om op deze manier :+

[me]MDevil heeft het gevoel dat dannon toch ineenswel een tentje ambieert :P :9 [/me]
 
we postten tegelijk :) Plan is idd hemelvaart zoals het nu lijkt MG. Ik had het tegen die akelige MDevil en zijn voorliefde voor tentjes :r

Ik zal het toch aan jouw als eerste laten weten als hostess als het anders zou worden O-)
hihi jep, al stelt die functie op dit moment nog weinig voor... :P
 
Zal ook mijn ongevraagde mening even geven, in dit nu door mij heilig verklaarde topic *D
Cleef wil ook gewoon in een tent meuren(zonder föhn en tl-verlichting ;) )

[me]Cleef bied bij deze alvast zijn excuses aan aan Dannon[/me]











:+
 
aiaiai dit gaat helemaal de verkeerde kant op |( |(

[me]dannon hoopt dat MG zich beseft dat haar baan niet zo makkelijk is als op het eerste gezicht lijkt ;) [/me]


haha MG is op alles voorbereid...

maareuh vergeet vooral niet dat ik een HEKEL aan tenten heb...
 
en ga je dit nog uitleggen, waarom je bij een hotel die motor kiest, en bij een tent deze?
ik snap 'm geloof ik niet.
Als ik op de XT zit is tie gelijk vol.
Als ik op die blauwe ben kan ik nog genoeg meenemen en kan ik nog leuk meerijden ook ;)

maar tis pas volgend jaar hemelvaart, wie dan leeft, wie dan zorgt.
dus ik denk dat dit topic een vroegtijdige dood sterft :Z
 
Als ik op de XT zit is tie gelijk vol.
Als ik op die blauwe ben kan ik nog genoeg meenemen en kan ik nog leuk meerijden ook ;)

maar tis pas volgend jaar hemelvaart, wie dan leeft, wie dan zorgt.
dus ik denk dat dit topic een vroegtijdige dood sterft :Z

haha dat denk ik dus niet....
dit topic sterft niet...let maar eens op!!! hihi
(want dan ken je de mensen die dit bedacht hebben nog niet- ikke noem geen namen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan