Sportieve Eifel 4 daagse: hemelvaart 2005

Waarin wil je overnachten?

  • CARAVAN

    Stemmen: 10 32,3%
  • HOTEL

    Stemmen: 21 67,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
[me]dannon zou zich dan bovendien zorgen gaan maken over de beschikbare hotelruimte en overweegt om de poll valselijk nog een keer in te vullen maar weet zich nog net te beheersen O-)
[/me]

dat komt waarschijnlijk omdat ik de domste van het stel ben ;)
 
:^

@MG kunnen we daar ook een poll voor aanmaken :+
Pfff Goethe werd ook miskend voor zijn dood :X

[me]dannon zal nog even de regels uitleggen, als hij zegt dattie dom omdattie niet meer tegen MG op kan snellen zijn vrienden hem te hulp door haast over elkaar heen te vallen van de verzekeringen aan zijn adres dat het allemaal wel meevalt :( [/me]
 
Pfff Goethe werd ook miskend voor zijn dood :X

[me]dannon zal nog even de regels uitleggen, als hij zegt dattie dom omdattie niet meer tegen MG op kan snellen zijn vrienden hem te hulp door haast over elkaar heen te vallen van de verzekeringen aan zijn adres dat het allemaal wel meevalt :( [/me]

Ooh nee is Goethe dood , nou ja gelukkig leeft Nietze nog !

En sinds wanneer zijn er spelregels , die zijn er alleen van punt a naar punt b toch ?
 
Ik wil ook wel mee. Ik ben dit jaar 2x, met "het andere" forum (motormaf dus) in Bleialf geweest. Dat is een camping waar ze ook ruime sta-caravans verhuren.

De afstand Utrecht-Bleialf is 285 km.

Wij hadden sta-caravans. Dat beviel uitstekend en was niet duur. Per nacht per caravan 27 euri, dus nog geen 7 euri p.p. bij 4-perssons bezetting, 4,50 euri bij bezettting met 6 personen.

Douche en in wc in de caravan, 2 slaapkamers, 1 met stapelbed en 1 met 2-persoonsbed. Slaapkamers zijn niet al te groot, maar dat hoeft ook niet: je hebt toch je ogen dicht. Met 4 personen is het ideaal, met 6 personen moeten er 2 in het woongedeelte slapen op uittrekbare banken.

De camping heeft Nederlandse eigenaren en ligt in een schitterende omgeving, 10 km ten noord-westen van Prüm, 13 km ten zuid-oosten van Sankt-Vith.

Naar de Nürburging (Nordschleife)is het over de prachtige B258 65 km.

Even een linkje.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel mee. Ik ben dit jaar 2x, met "het andere" forum (motormaf dus) in Bleialf geweest. Dat is een camping waar ze ook ruime sta-caravans verhuren.

Wij hadden sta-caravans. Dat beviel uitstekend en was niet duur. Per nacht per caravan 27 euri, dus nog geen 7 euri p.p. bij 4-perssons bezetting, 4,50 euri bij bezettting met 6 personen.

Douche en in wc in de caravan, 2 slaapkamers, 1 met stapelbed en 1 met 2-persoonsbed. Slaapkamers zijn niet al te groot, maar dat hoeft ook niet: je hebt toch je ogen dicht. Met 4 personen is het ideaal, met 6 personen moeten er 2 in het woongedeelte slapen op uittrekbare banken.

De camping heeft Nederlandse eigenaren en ligt in een schitterende omgeving, 10 km ten noord-westen van Prüm, 13 km ten zuid-oosten van Sankt-Vith.

Even een linkje. Per caravan 27 euri.


Ik denk dat we hier een, voor iedereen, acceptable oplossing hebben :}
 
Ik denk dat we hier een, voor iedereen, acceptable oplossing hebben :}
@ V Fred S: leuk dat je overweegt ook mee te gaan.

@ MDevil: Met z'n zessen in een caravan is nog erger dan in een tent alleen e*k*l ;(

@ V Fred S: trek je van de laatste opmerking svp even niets aan...ik probeer alleen ons allen in een hotel te krijgen en je bijdrage helpt daar niet enorm bij, maar is vast wel welkom bij het "meeste stemmen gelden" hier |(
 
Een van de mooiste motoren die er zijn 8-)


ook al zijn de meningen daarover wat verdeeld :P
aha de tweepitter is het niet?
Ik heb er laatst een over het circuit zien razen en was nogal verbaasd over het ongelofelijke temperament van dat ding.

mooie fiets idd dus :9 , ik heb z'n 4-pits kleine broertje, tot volle tevredenheid :)

achterliggers klaagden nogal over rook en olie onlangs echter maar dat kon de gixxer niet helpen want hij was niet helemaal oliedicht in elkaar gezet in de haast :o
 
Laatst bewerkt:
@ V Fred S: leuk dat je overweegt ook mee te gaan.

@ MDevil: Met z'n zessen in een caravan is nog erger dan in een tent alleen e*k*l ;(

@ V Fred S: trek je van de laatste opmerking svp even niets aan...ik probeer alleen ons allen in een hotel te krijgen en je bijdrage helpt daar niet enorm bij, maar is vast wel welkom bij het "meeste stemmen gelden" hier |(

Opmerking 1: ik overweeg het niet, ik meld me aan.

Opmerking 2: alleen is nooit leuk . . .

Opmerking 3: het ligt er aan WIE er bij je in de caravan zit.
Dan kan de caravan een (luxe) hotel worden. Niet dat IK me geroepen voel, hoor!
Meeste stemmen gelden: tóch wel democratisch.
 
Opmerking 1: ik overweeg het niet, ik meld me aan.

Opmerking 2: alleen is nooit leuk . . .

Opmerking 3: het ligt er aan WIE er bij je in de caravan zit.
Dan kan de caravan een (luxe) hotel worden. Niet dat IK me geroepen voel, hoor!
Meeste stemmen gelden: tóch wel democratisch.
Nou welkom dan :}

(als het tijdens het slaapuurtje maar niet bij mij in de tent/caravan/hotelkamer is, maar daar ben ik democratisch in want dat geldt voor allen die meegaan)
 
Laatst bewerkt:
Voor de hoteliers onder ons dan nog een link. Je kunt naast het hotel ook camperen.
Click dan op de site bij HOTEL-CAMPING.

Let maar niet op het gezicht, anders wil er spontaan niemand meer camperen.
(Dan is gelijk het probleem tent, caravan of hotel opgelost).

Vanaf de site bij ANGEBOTE-BIKERANGEBOTE zie je een weekend arrangement.
Vrijdagavond t/m zondagmorgen voor 79,50, inclusief 2x 1/2 liter bier.

Nog even een link naar het hotel/gebied. Click dan nog even op GEBIETE en, indien nodig, op EIFEL.

We kunnen ook deze maand alvast op "verkenning" gaan met een paar mensen.

Wat dacht je van:

15 t/m 17 oktober ?
 
Laatst bewerkt:
@ MDevil: Met z'n zessen in een caravan is nog erger dan in een tent alleen e*k*l ;(

dikke-vinger.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan