Sportieve Eifel 4 daagse: hemelvaart 2005

Waarin wil je overnachten?

  • CARAVAN

    Stemmen: 10 32,3%
  • HOTEL

    Stemmen: 21 67,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.

Munky-girl

MF veteraan
18 mei 2004
1.217
0
Enschede
sportievetoertochtrijdendevriendenenvagekennissenclub

Zoals beloofd zou ik het topic openen.

Het is de bedoeling om met een groepje sportieveve rijders zo'n 4 dagen naar de eifel te gaan. De planning ligt om dit tijdens het HEMELVAARTS-WEEKEND te gaan doen. 5,6,7,8 mei 2005

Verdere informatie komt in dit topic wel aan de orde. oja.........overnachten in een caravan

Wie wil er mee?

- sowieso gaat mee:

Berthebike
Cleef
Dannon
Mr KawaYama
MDevil
Timbo
VFReds
SL1000(vooraan rijdend met z'n GPS )
Dropkick
Spider
GerardR6
Ertje650
Fuck het Milieu
Ollie
Maart78
Wolfman
TOTAAL 16 MOTOREN

Er is een voorrit georganiseerd door Dannon. Deze wordt gereden op zondag 27 maart (1e paasdag).
- Wie gaan er mee met de voorrit:

- Dannon
- Berthebike
- MDevil
- Spider
- SL1000
- Timbo
- Cleef
- Fuck het Milieu
- V FRed S
- GerardR6
- Dropkick
- Ollie
- Mr. Kawayama
- Maart78
TOTAAL 14 MOTOREN


 
Laatst bewerkt:
oef, 4 dagen ? na 2 dagen ben ik al helemaal beurs. dit is zeker voor de ECHTE mannen (en vrouwen)... enne, in de eifel heb je hele goedkope en goede hotels, drive-ins en herbergen.

rij ze (enne, voorzichtig he!) :]
 
Yamahasportievetoertochtrijdendevriendenenvagekennissenclub

Zoals beloofd zou ik het topic openen.

Het is de bedoeling om met een groepje sportieveve Yamaha rijders zo'n 4 dagen naar de eifel te gaan.

Verdere informatie komt in dit topic wel aan de orde.

Wie wil er mee.


oja.........overnachten in een tent. :?

mag ik dat woord lenen voor 59 letterlingo? :+
 
Ik rijd geen yamaha, en mag derhalve dus ook niet mee... ;)
Maar wat betreft de overnachtingen: Kijk eens bij Hotel Maas. Fijne prijzen, eten kan van de kaart of Half Pension (waarbij je menu's krijgt die gewoon op de kaart staan!)

Veel plezier!

:]
M91
 
Ik rijd geen yamaha, en mag derhalve dus ook niet mee... ;)
Maar wat betreft de overnachtingen: Kijk eens bij Hotel Maas. Fijne prijzen, eten kan van de kaart of Half Pension (waarbij je menu's krijgt die gewoon op de kaart staan!)

Veel plezier!

:]
M91

Van mij mag iedereen mee , als het maar een sportieve motor is .
Naar hotels enz. word nog over nagedacht/gekeken maar alle info is welkom !
 
oef, 4 dagen ? na 2 dagen ben ik al helemaal beurs. dit is zeker voor de ECHTE mannen (en vrouwen)... enne, in de eifel heb je hele goedkope en goede hotels, drive-ins en herbergen.

rij ze (enne, voorzichtig he!) :]

:^
:}
denk dat dannon dit ook wel goed vind :P
 
we gokken voorlopig op hemelvaart volgend jaar.

en voor die tijd gaan we een keer (of misschien wel meer keren) toeren met de twijfelaars die zich afvragen of het idd wel zo leuk is om met de toertochtrijdendevriendenenenvagevriendenenkennissenclub sportief te toeren...

...wat wel zo is dus want we houden ook rekening met degenen die sportief toeren onderschat blijken te hebben O-) ..en de echte snelle rijders wachten op de sportieve etc etc... O-)

[me]dannon gaat even een doekje zoeken om in te snotteren :)
[/me]















:+






pff dat lucht op maarre hou dit topic in de gaten want we gaan een geweldige paar dagen tegemoet volgens mij :9~
 
Laatst bewerkt:
Wat je nu ook kiest het resultaat is en blijft hetzelfde :+

Lijkt me beter om de poll weer aan te passen :

1 ) wel in een tent

2 ) niet in een tent


:P
 
Misschien dak mee ga op de XT.

Om de nederlaag en schande voor iedereen die zich een "sportieve rijder" noemt te completeren :} :} :} :+

Eh dan wel naar een hotel oid
full
 
wanneer gaat dit gebeuren?
lees dit maar
Dannon:
we gokken voorlopig op hemelvaart volgend jaar.

en voor die tijd gaan we een keer (of misschien wel meer keren) toeren met de twijfelaars die zich afvragen of het idd wel zo leuk is om met de toertochtrijdendevriendenenenvagevriendenenkennissenclub sportief te toeren...

...wat wel zo is dus want we houden ook rekening met degenen die sportief toeren onderschat blijken te hebben ..en de echte snelle rijders wachten op de sportieve etc etc...

* dannon gaat even een doekje zoeken om in te snotteren
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan