Sportieve eind demper voor RVF400

rvfchica

MF'er
14 mei 2004
38
0
Hilversum
Hallo,
Ik ben voor mijn RVF400 op zoek naar een sportieve eind demper.
(Laser, Micron etc.) maakt me eigenlijk niet uit welk merk als er maar leuk geluid uitkomt.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

ik zou eerst eens onderzoeken of er ook dempers van andere typen moto's onder de jouwe passen, dit maakt het ea makkelijker...kan me zo voorstellen dat vfr 400, en misschien cbr 600 dempers passen...?

[me]Future303 vind een high mount erg mooi op een rvf400 8-) [/me]

op het forum stond er een paar dagen geleden te koop: een laser of zo.

gebruik de search ff

CBR dempers passen iig niet, bevestiging zit aan de andere kant, op de PPP komen er wel eens 2 (RVF's) met Micron pijpen, ziet er goed uit en klinken ook mooi!

Thanks voor de info! Hoop dat ik snel iets vind, rij nu origineel, ik zeg mijn grasmaaier maakt meer geluid :)
CBR dempers passen iig niet, bevestiging zit aan de andere kant, op de PPP komen er wel eens 2 (RVF's) met Micron pijpen, ziet er goed uit en klinken ook mooi!

Ik zoek ook iets voor m'n NC30, heb een HRC kit met HRC uitlaat, maar ik weet niet of de demper ook anders is, er staat 'HRC/Honda stock damper' op. :?

Wat zijn leuke dempers?

Hoi Chika

Ik had mijn Laser demper (die ik op dit forum te koop had staan) bij Siccema sales vandaan deze dempers zijn er in carbon en aluminium en past ook op een cbr 400.
tel 0595-413553 prijs +/- 150/170 euro en voor 11 euro sturen ze het op ook .

Pict0004.JPG

Terug
Bovenaan Onderaan