sportieve motor met goede duozit, welke heb je??

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
Een vriend van me doet z'n R1 weg, voornamelijk omdat z'n vriendin er vanachter niet lekker op zit (is vrij lang). Dus nu moet er iets anders komen, met een goede duozit, en het liefst zo sportief mogelijk. Wat heb je allemaal?

Een naked mag eventueel ook wel, als er maar een beetje gang in zit. Het moeten wel motoren zijn van maximaal een jaar of 5 oud, dus de oude CBR's enzo vallen af.

Laat maar komen!
 
Fazer1000
CBR600F
Thundercat/ace

Echte hypersports hebben per definitie geen goede duozit... is alleen maar een lijmmiddel om de aankoop te rechtvaardigen :P
 
Aan een thunderace had ik nog niet gedacht, en is weer een 1000 cc! De suggesties mogen blijven binnenkomen. Wat heb je eigenlijk nog in de trend van een thunderace. ZZR 1100, maar die worden al een hele tijd niet meer gemaakt?
 
Blackbird...ZX12

Busa zit erg klote door dat ronde zadel naar het schijnt

Hij heeft nog maar een jaar z'n rijbewijs, de R1 vond ik al een beetje aan de zware kant om te beginnen, dus deze zijn misschien wel ietsje té sportief. Heb je op een ZX12 een goede zit ja?
 
Hij heeft nog maar een jaar z'n rijbewijs, de R1 vond ik al een beetje aan de zware kant om te beginnen, dus deze zijn misschien wel ietsje té sportief. Heb je op een ZX12 een goede zit ja?

op een R1 kleef je even snel op een boom als op een ZX12 hoor :X
 
op een R1 kleef je even snel op een boom als op een ZX12 hoor :X
:^

Alhoewel een ZX12 voor een beginner nog erger is omdat deze ook bij lagere toeren (waar een beginner meestal vertoeft) er als een gek vandoor gaat.

Blackbird geldt veelal hetzelfde voor, maar zit wel een stuk beter dan een ZX12.
 
Kawasaki zx-6r; die van mij is uit 1999. Mijn vriendin is ongeveer 1.76m en zit gewoon goed achterop.. wel doe ik dan een antislipmatje om de buddyseat heen zodat ze zich niet zo hoeft schrap te zetten bij het remmen... Werkt echt goed! (kan je kopen bij een huishoudwinkel)

Een nieuwe zx-6r (vanaf 2003) lijkt mij een stuk minder *D

Natuurlijk is een zx-9r ook goed; dezelfde zit maar meer power!
 
Gaat lekker zo :} Een Z1000, is dat wat? Vinden jullie de Z750 ook zo'n stuk minder aantrekkelijk als z'n grote broer?
 
Fazer 1000. Ik reed eerst RF900R. Vriendin werd er op langere ritten toch niet echt vrolijk van. Op de Fazer 1000 klaagt ze nooit meer! :) Lekker samen :] dus!
 
stupid.gif


(mijn vriendin durft niet achterop O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan