sportieve motor met goede duozit, welke heb je??

Gezien ik mn motorrijbewijs NOG niet heb, ben ik ook gedwongen om achterop te zitten. Uit eigen ervaring, met mijn lange benen, (ik ben 1.80m in totaal) zit ik het allerbeste op een Triumph Tiger.....hmmmmm. :}
Maar ook een Yamaha FJR 1300 zit erug goed (comfortabel, maar een eht monster van binnen :9~ , en een VFR 750.
En verders kom je meer n de bankstel-fiets-richting, en das ook weer nix.

suc6

Grrreetz, Teiger ESJE
 
Thundercat is goed te doen. Tenminste dat zei mijn vriendin. Ik heb nu een R6 en die vind ze heel wat minder fijn zitten. Maar ike niet dus.....

:^

thundercat :)

Komt best goed vooruit, stond laatst ergens een artikel met acceleratietijden enzo en de cat kwam verdraaid goed mee, alleen de echte supersports waren sneller, maar die zitten weer minder lekker :P
 
Me vriendin heeft meerdere malen langere stukken achterop me R1 gezeten, probleem is dat het zadel schuin naar voren loopt, en dat het bestuurderszadel eigenlijk te groot is, met een klein beetje moeite kan je met zijn tweeen op het bestuurderszadel zitten.
PS: vriendin is 1.68
CBR 600 was ook niet alles, want daar zat ze b precies op de overgang van het iets hogere gedeelte en het lagere gedeelte.
waar je op moet letten is de afstand tussen zadel en duosteunen.
Zo was een FZR1000 waardeloos om achterop te zitten, een gsxr1100 was beter, maar me vriendin zelf had een Blade uit 95, maar dat model loopt tot iig 98, die zat werelds achterop vond ze.
 
De vriendin in kwestie is schat ik 1.85. Ik merk dat niet iedereen het eens is over de zit van de thunderace en de ZX9R. Iemand die duidelijk uitspraken over deze motors wil maken? Ik dacht dat je op deze motors best een ruime zit hebt voor de passagier.
 
ik reed eerst op een zzr 600, daar zat mijn vriendin echt klote op...

nu heb ik een zx9r, dat vind ze een heel stuk prettiger. ze zit nu hoger als mij (ze kijkt dus over mij hee en niet tegen mijn rug zoals met de zzr600).

ze hoeft ook veel minder haar benen om mij heen te klemmen.

al met al vind zij het nu een stuk leuker achterop.

(al vind ze motoren uberhaupt niet zo leuk)
 
De vriendin in kwestie is schat ik 1.85.
Mijn vrouw is ca 1.80 en ik 1.90 en zitten riant op de VFR alleen de Goldwing zat beter volgens haar en ik heb al heel wat fietsen gehad.Ze heeft er geen moeite mee om een uurtje of 5 achterop te zitten.En er zit genoeg pit in zo'n VFR.

suc6 met je keuze
 
ehm een ST2? Volgens mijn vriendin zit dat goed, alleen wel een leren broek aan anders schuift het te veel :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan