Sportieve Naked Bike Rijders - 1st Meeting

welke datum kan jij?

  • 20 september

    Stemmen: 6 16,2%
  • 27 september

    Stemmen: 12 32,4%
  • ik kan allebei

    Stemmen: 10 27,0%
  • ik kan geen van beide

    Stemmen: 9 24,3%

  • Totaal aantal stemmers
    37
H-P beterschap en sterkte met het herstel.

Was net terug van vakantie en dus te laat om deel te
nemen aan deze rit. Volgend jaar beter.

Zag ook nog wat SD's ertussen :)
 
Wat is dit voor verschrikkelijke zwarte zondag geweest. Kom thuis, mijn pak net uit belt een maat van me met het bericht dat 1 van mijn beste maten verongelukt is ( http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/5575848/Motorrijder-overlijdt-na-eenzijdig-ongeval.ece (Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl) )

Niet te beschrijven dit '( '( '( '( '( '(

:N ;(

Sterkte Pinda...
 
jeetje, letsel is toch erger dan in eerst instantie...

heel veel beterschap techno!
 
Laatst bewerkt:
Wat is dit voor verschrikkelijke zwarte zondag geweest. Kom thuis, mijn pak net uit belt een maat van me met het bericht dat 1 van mijn beste maten verongelukt is ( http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/5575848/Motorrijder-overlijdt-na-eenzijdig-ongeval.ece (Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl) )

Niet te beschrijven dit '( '( '( '( '( '(
;(


jij ook veel sterkte....
 
Wat is dit voor verschrikkelijke zwarte zondag geweest. Kom thuis, mijn pak net uit belt een maat van me met het bericht dat 1 van mijn beste maten verongelukt is ( http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/5575848/Motorrijder-overlijdt-na-eenzijdig-ongeval.ece (Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl) )

Niet te beschrijven dit '( '( '( '( '( '(

jij ook heel veel sterkte Pinda, aan alle nabestaanden trouwens..
 
Thanks allemaal..Elke uitlaatklep en aardige reacties erop helpt toch op 1 of andere manier...
 
En het is weer tijd voor de dagelijkse update:

Het gaat inmiddels weer wat beter met Techno doordat de pijn nu onder controle is.
Verder is er nog steeds bloed in zijn urine aanwezig dus daar wordt ook nauwkeurig op gelet.
Ook is er een drain geplaatst om het vocht en bloed uit de pleuraholte te krijgen wat daar is gekomen na zijn hydrothorax.
Zodra die er uit kan is het mogelijk om Techno naar het ziekenhuis in Oostburg te vervoeren zodat hij een stuk dichter bij huis ligt.

De kans dat hij morgen (woensdag) wordt vervoerd is dan ook redelijk groot, dus ik zou vandaag even geen kaartje meer sturen.
Techno zit overigens te springen om een internetaansluiting zodat hij hier zelf kan posten, maar aan de andere kant is hij na een kwartiertje op zijn laptop werken helemaal op.
Hij vroeg mij zojuist om jullie allemaal (ook de mensen van de ZMVC) te bedanken voor de beterschapswensen en kaartjes, dus bij deze, allemaal heel hartelijk bedankt daarvoor! *O*

Zodra er weer wat nieuws te melden valt post ik het weer hier.
 
Wat is dit voor verschrikkelijke zwarte zondag geweest. Kom thuis, mijn pak net uit belt een maat van me met het bericht dat 1 van mijn beste maten verongelukt is ( http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/5575848/Motorrijder-overlijdt-na-eenzijdig-ongeval.ece (Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl) )

Niet te beschrijven dit '( '( '( '( '( '(


dat kun je wel zeggen dit is echt ongeloofelijk, sterke en beterschap voor iedereen!!!
 
En wederom een update:
Zoals het er nu naar uitziet blijft Techno tot vrijdag in Nieuwegein.
Dan kunnen ze zijn long in de gaten houden en als dat allemaal goed gaat en de long weer is 'opgepompt' dan mag hij vrijdag ineens naar huis en hoeft hij niet meer naar een ander ziekenhuis. *O*
Dus jullie begrijpen wel dat je nog kaartjes en dergelijke naar Nieuwegein kunt sturen tot en met morgen om er zeker van te zijn dat ze daar nog op tijd aankomen. :+
Tot zover het laatste nieuws..... 8-)
 
Als techno na vrijdag weg is uit nieuwegein zal hij
naar het ziekhuis de Honte te Terneuzen gaan
neem ik aan .....

Hoop dat die snel hier is zodat we even langs
kunnen gaan !!

gr Acura (rijden in zeeland topic)


edit :


verneem net die hij van het weekend (als het goed is)
naar huis en mag en ziekhuis af is ....
 
Laatst bewerkt:
ik ben vanavond nog even bij Techno langs geweest en het gaat alweer goed met 'm hoor *D dankzij de morfine (er gaat een dikke spuit per 2 uur doorheen geloof ik) heeft ie zelfs nog humor daar in z'n bedje :P
anyway, het is idd nog even afwachten, maar uiterlijk vrijdag mag hij naar huis en hoeft in dat geval niet eens meer in het ziekenhuis te verblijven, zolang er in de tussentijd geen complicaties optreden natuurlijk.
z'n herstel zal trouwens naar verwachting volledig zijn, ook psychisch want hij kan niet wachten om weer op de motor te zitten :]
Verder is hij natuurlijk heel blij en dankbaar voor alle steunbetuigingen die hij van iedereen krijgt, dat doet 'm erg goed!
In dit ziekenhuis zit een internetaansluiting er helaas niet in, dus we zullen nog even moeten wachten op een 'live' antwoord van hem.
tot die tijd moeten we het blijven doen met de keurige updates van Dexter ;)

Pek trouwens nog gespot in een stoel naast z'n bed :W
 
Laatst bewerkt:
ik ben vanavond nog even bij Techno langs geweest en het gaat alweer goed met 'm hoor *D dankzij de morfine (er gaat een dikke spuit per 2 uur doorheen geloof ik) heeft ie zelfs nog humor daar in z'n bedje :P
anyway, het is idd nog even afwachten, maar uiterlijk vrijdag mag hij naar huis en hoeft in dat geval niet eens meer in het ziekenhuis te verblijven, zolang er in de tussentijd geen complicaties optreden natuurlijk.
z'n herstel zal trouwens naar verwachting volledig zijn, ook psychisch want hij kan niet wachten om weer op de motor te zitten :]
Verder is hij natuurlijk heel blij en dankbaar voor alle steunbetuigingen die hij van iedereen krijgt, dat doet 'm erg goed!
In dit ziekenhuis zit een internetaansluiting er helaas niet in, dus we zullen nog even moeten wachten op een 'live' antwoord van hem.
tot die tijd moeten we het blijven doen met de keurige updates van Dexter ;)

Pek trouwens nog gespot in een stoel naast z'n bed :W
Goed gedaan dat je bij hem langs bent geweest :} , idd wel goed nieuws
 
@pinda, sterkte met het verwerken vh verlies van je mattie.!!

@dexter, horney,
dit is een positieve wending in de gehele situatie.
 
ik ben vanavond nog even bij Techno langs geweest en het gaat alweer goed met 'm hoor *D dankzij de morfine (er gaat een dikke spuit per 2 uur doorheen geloof ik) heeft ie zelfs nog humor daar in z'n bedje :P
anyway, het is idd nog even afwachten, maar uiterlijk vrijdag mag hij naar huis en hoeft in dat geval niet eens meer in het ziekenhuis te verblijven, zolang er in de tussentijd geen complicaties optreden natuurlijk.
z'n herstel zal trouwens naar verwachting volledig zijn, ook psychisch want hij kan niet wachten om weer op de motor te zitten :]
Verder is hij natuurlijk heel blij en dankbaar voor alle steunbetuigingen die hij van iedereen krijgt, dat doet 'm erg goed!
In dit ziekenhuis zit een internetaansluiting er helaas niet in, dus we zullen nog even moeten wachten op een 'live' antwoord van hem.
tot die tijd moeten we het blijven doen met de keurige updates van Dexter ;)

Pek trouwens nog gespot in een stoel naast z'n bed :W

en gelukkig ook goed nieuws :Y
 
Hier is de laatste update m.b.t. Techno's toestand:
De uitslag van de CT scan liet zien dat er een nier is gekneusd wat het bloed in de urine veroorzaakte.
Verder is het nu zeker dat er 5 ribben zijn gebroken en dat daarnaast ook zijn schouderblad is gebroken.
Tevens heeft hij een ingeklapte long wat in combinatie met de 5 gebroken ribben het ademen bemoeilijkt.
Jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat, hoewel deze verwondingen niet echt levensbedreigend zijn, ze wel heel veel pijn veroorzaken.
Daarom is er dan ook door de artsen besloten om Techno een ruggenprik te geven waardoor hij via een katheter met regelmaat pijnstillende medicatie kan krijgen om die pijn dragelijk te houden.
Helaas is de anesthesist er (nog) niet in geslaagd om de pijn volledig weg te nemen en dus is het bij tijd en wijle nog steeds afzien voor Techno op dat vlak.
Het zit er daarom in ieder geval niet in dat hij vandaag al naar een ziekenhuis in de buurt van zijn woonplaats mag.
Zodra er weer wat veranderd in deze situatie breng ik jullie weer op de hoogte.
Mijn vader, geen MF-er, rijdt een Tuono Factory 2008 (wit-rood-goud) en heeft het ongeluk ook gezien. Is nog even gestopt en heeft met iemand gepraat in een wit leren pak. Namens hem moet ik Techno veel beterschap wensen en dat hij er snel weer bovenop mag komen. Ik ben zelf gister erlangs gereden en heb de sporen gezien wat hij achter heeft gelaten, heel heftig.

Techno, sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan