Sportieve Naked Bike Rijders - 1st Meeting

welke datum kan jij?

  • 20 september

    Stemmen: 6 16,2%
  • 27 september

    Stemmen: 12 32,4%
  • ik kan allebei

    Stemmen: 10 27,0%
  • ik kan geen van beide

    Stemmen: 9 24,3%

  • Totaal aantal stemmers
    37
En de dagelijkse update is er weer:
Heb Techno vanavond aan de telefoon gehad en hij was bijzonder happy want sinds vanmiddag is zijn long weer helemaal 'opgepompt' *O*
Dat wil dus zeggen dat hij weer normaal kan ademen en dat zijn drain er morgen na het maken van de laatste controlefoto weer uit mag.

Tevens wordt morgen de morfinepomp langzaam maar zeker dichtgedraaid en krijgt hij paracetamol tegen de pijn.
Vooropgesteld dat dat allemaal zonder verdere complicaties verloopt, is het een uitgemaakte zaak dat hij snel naar huis mag.

Omdat er verder ook geen echte problemen meer zijn (behalve dat hij gisteren wat koortsig was met een graadje of 39) zal hij waarschijnlijk vrijdag of zaterdag worden ontslagen uit het ziekenhuis en mag hij vandaar dan direct naar huis.
Dus binnenkort kan hij hier eindelijk zelf zijn verhaal doen...... :+

In de tussentijd vroeg hij mij om jullie nogmaals te bedanken voor de kaartjes en blijken van medeleven. (S4R Dennis in het bijzonder voor zijn aparte kaart!)

Als er weer wat te melden valt laat ik het hier weer weten....
 
thnx dex,
dit geeft weer hoop voor de toekomst. *D
zit techno in het weekend weer lekker in zijn oude, vertrouwde omgeving. :)
hoe wordt ie straks vervoerd??
ambulance of wil ie in de zijspan naar huis gebracht worden?? ;)
groeten aan techno als je 'm weer spreekt.
:W
 
ja is die straks thuis gaat et weer beter met hem ...en dan moetie zen motor nog zien -O- ;(
 
Mijn vader, geen MF-er, rijdt een Tuono Factory 2008 (wit-rood-goud) en heeft het ongeluk ook gezien. Is nog even gestopt en heeft met iemand gepraat in een wit leren pak. Namens hem moet ik Techno veel beterschap wensen en dat hij er snel weer bovenop mag komen. Ik ben zelf gister erlangs gereden en heb de sporen gezien wat hij achter heeft gelaten, heel heftig.

Techno, sterkte!

Ow, dan heeft jouw vader staan praten met Sputnick. Maar op deze manier komt de verwensing zeker aan.

Kon je nog sporen zien dan?

@ Dexter, goed om te horen dat het ontslag uit het ziekenhuis in beeld is. Dan zal de genezing spoedig verlopen.

Tinus
 
Laatst bewerkt:
En de dagelijkse update is er weer:
Heb Techno vanavond aan de telefoon gehad en hij was bijzonder happy want sinds vanmiddag is zijn long weer helemaal 'opgepompt' *O*
Dat wil dus zeggen dat hij weer normaal kan ademen en dat zijn drain er morgen na het maken van de laatste controlefoto weer uit mag.

Tevens wordt morgen de morfinepomp langzaam maar zeker dichtgedraaid en krijgt hij paracetamol tegen de pijn.
Vooropgesteld dat dat allemaal zonder verdere complicaties verloopt, is het een uitgemaakte zaak dat hij snel naar huis mag.

Omdat er verder ook geen echte problemen meer zijn (behalve dat hij gisteren wat koortsig was met een graadje of 39) zal hij waarschijnlijk vrijdag of zaterdag worden ontslagen uit het ziekenhuis en mag hij vandaar dan direct naar huis.
Dus binnenkort kan hij hier eindelijk zelf zijn verhaal doen...... :+

In de tussentijd vroeg hij mij om jullie nogmaals te bedanken voor de kaartjes en blijken van medeleven. (S4R Dennis in het bijzonder voor zijn aparte kaart!)

Als er weer wat te melden valt laat ik het hier weer weten....


Dat is weer goed nieuws *O*

Die kaart was een foto die Horney had gemaakt (waarvoor dank) en ik een tekst op geplaatst had en vervolgens uitgeprint op een Canon Selphy.

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo Sportieve Naked bike rijders,

Het doet ons deugd te lezen dat het de goede kant op gaat met Technogremlin. *O* *O* *O* *O* *O*

Dexter bedankt ook iid voor de update's :} :} by the way ik had je PM gestuurd niet ontvangen :? :?

En hij zal zeker blij zijn denk ik als hij in zijn vertrouwde omgeving is (thuis)

Ook nog een keer van onze kant heel vel sterkte en beterschap Technogremlin :Y :Y :Y

greetz Dajo en Mokum
Honda X4
 
Ow, dan heeft jouw vader staan praten met Sputnick. Maar op deze manier komt de verwensing zeker aan.

Kon je nog sporen zien dan?
Dat zou kunnen ja, ik was er zelf niet bij.
Sporen staan nog duidelijk op het wegdek, flinke strepen iig.. -O-

Maar zo te horen gaat het al wat beter, fijn om te horen :Y
 
Dat zou kunnen ja, ik was er zelf niet bij.
Sporen staan nog duidelijk op het wegdek, flinke strepen iig.. -O-

Maar zo te horen gaat het al wat beter, fijn om te horen :Y
:Y yep ik sprak met hem.
Mooie Tuono factory had ie :}
 
Hoi Dexter,

Ik kwam er net pas achter dat dit fenomeen bestond hahahahaha
Maar als het goed is is Technogremlin vandaag naar huis of kan ik nog een kaartje sturen???

Dajo


kzou het kaartje naar hem thuis sturen ....

tegen die tijd dat het daar aankomt is hij er ook wel :+
 
gisteravond laat is hij thuis gekomen, gelukkig zonder al te veel pijn tijdens en na de lange rit, dus ik denk zomaar dat we vandaag wel wat van 'm zelf zullen horen :)
Techno, welkom terug en the stage is yours 8-)
 
Das goed nieuws dat Techno weer thuis is. Lekker vertrouwd alles weer om je heen. Alleen moet je de zusters missen die je in de ochtend ff een sponswash gaven ;-)
 
He is echt goed nieuws, *O* *O* *O* *O*

Techno zal zeker blij zijn ookal moet hij de ochtendspons missen van de zustertjes , maar altijd beter HOME SWEET HOME *O* *O* *O* *O*

Hopelijk kan iemand of techno zelf zijn adres geveb dan kunnen

greetz Dajo en Mokum we ook een kaartje sturen en de DVD met de foto,s van het 1ste treffen :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan