Sportieve Toerrit Omgeving W-Brabant / Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

GixxeR-R@Y

MF veteraan
18 jan 2003
1.225
0
Hoogerheide
Wie gaat er mee aanstaande zondagochtend (3 aug.)... (lekker rustig op de weg)... *D

Verzamelen vanaf 9.30 uur bij de carpool, onderaan afslag Hoogerheide (A58), we vertrekken om 10.00 uur.

De rit zal een gedeelte in west Brabant zijn en een stukje in Zeeland, waarbij we lekkere bochtjes zullen gaan opzoeken. :]

We verwachten tussen 12.00 uur en 13.00 uur weer terug te zijn op de carpool....

Onderweg maken we nog een pitstop, om onze dorst te lessen...

Groeten,
R@Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben waarschijnlijk wel van de partij :)

Straks ff vragen of er niks speciaals gepland was.

En enkel bij mooi weer uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Normaal kom ik via St Job en ga dan richting Bergen op Zoom. Nu echter denk ik binnendoor tot aan Metropolis te rijden en daarna richting Bergen op Zoom te gaan. Denk dat de de A12 is.
 
Normaal kom ik via St Job en ga dan richting Bergen op Zoom. Nu echter denk ik binnendoor tot aan Metropolis te rijden en daarna richting Bergen op Zoom te gaan. Denk dat de de A12 is.

Als je via Brecht komt ipv St job ( brug is daar onderbroken ), dan kunnen we afspreken bij mij in de buurt, dan rijden we binnendoor tot in Stabroek en gaan daar de A12 op. Als je zin hebt natuurlijk, denk trouwens dat via Metropolis een omweg is
 
Geen probleem. Brecht is maar 5 minuten. Ik neem meestal Metropolis via de vaart. Leuke weg, enkele bochten en niet veel verkeer 8-)

Waar en welk uur had je gedacht ??
 
Geen probleem. Brecht is maar 5 minuten. Ik neem meestal Metropolis via de vaart. Leuke weg, enkele bochten en niet veel verkeer 8-)

Waar en welk uur had je gedacht ??
Via de vaart van Schoten? Tegenwoordig veel kontrole op snelheid. En wat verder zijn ze aan het werken. Heb daar bijna frontaal op een busje gereden om dat dien ezel het stopteken van een arbeider gewoon negeerde.

Ik dacht aan 9.30 op de kalmthoutse steenweg in Wuustwezel. Autostrade van brecht oversteken en altijd rechtdoor. Dan kom je in het dorp van Wuustwezel, aan de lichten nog rechtdoor. Dan zit je op de Kalmthoutse steenweg. Een stuk verder kom je op de rechterkant een benzine station tegen ( denk Q8, Van Aert).
Ik woon daarniet ver vandaan en op een half uur halen we het normaal tot aan de carpool.

@Ray => als ik er om 10u niet ben, wacht dan ff aub
 
Via de vaart van Schoten? Tegenwoordig veel kontrole op snelheid. En wat verder zijn ze aan het werken. Heb daar bijna frontaal op een busje gereden om dat dien ezel het stopteken van een arbeider gewoon negeerde.

Ik dacht aan 9.30 op de kalmthoutse steenweg in Wuustwezel. Autostrade van brecht oversteken en altijd rechtdoor. Dan kom je in het dorp van Wuustwezel, aan de lichten nog rechtdoor. Dan zit je op de Kalmthoutse steenweg. Een stuk verder kom je op de rechterkant een benzine station tegen ( denk Q8, Van Aert).
Ik woon daarniet ver vandaan en op een half uur halen we het normaal tot aan de carpool.

@Ray => als ik er om 10u niet ben, wacht dan ff aub

Tuurlijk :)
 
Ik zak m'n digitaal fototoestelleke ook maar meenemen... leuk voor op het forum.... :P

Groeten R@Y

Ikke camera, digitaal fototoestel ligt nog in Roemenië => komt pas zondag avond terug :)
Hoop dat ze aan de zee ook wat lekkers getrokken hebben, is goed voor op mijn computer ;) .
 
Ik heb nog een toestelle. Geen flashie ding maar het doet zijn werk.
Is niet belangrijk. Het resultaat telt. :)
En alles wat je meeneemt moet je een hele rit meesleuren ook. Mijn camera zit veilg opgeborgen en filmt ongemerkt. De meesten wisten het nog niet tot ze ineens een filmpje met hunzelf op het internet zagen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan