sportmotoren dag in oss

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
http://www.vos-oss.nl/sportadv.jpg (advertentie)

ik heb nog nieuwe bandjes nodig (profiel weg en een spijker erin) dus als ik ze kan oproken en er gelijk nieuwe op kan laten zetten met 50% korting, dan ben ik er waarschijnlijk wel bij.

Nog meer liefhebbers???

[adviesmodus]
waarschijnlijk gewoon weer bridgestones bt56, maar kom maar door met advies!!
[/adviesmodus]
 
Laatst bewerkt:
Ben jij van plan em op te roken tot de knal :? Riskeer je toch schade mee of niet? En nee. ik heb net nieuwe banden voor en achter dus er wordt nog niet gegumd door mij :j
 
Was het in belgie, ik was er ook bij want heb net een nieuwe achterband van doen.
Weet wel niet of het zou lukken, dat knallen...

Mijn banden gaan trouwens steeds minder lang mee: deze heeft er 5.000 km op zitten en is zo goed als gaar :(
 
Was het in belgie, ik was er ook bij want heb net een nieuwe achterband van doen.
Weet wel niet of het zou lukken, dat knallen...

Mijn banden gaan trouwens steeds minder lang mee: deze heeft er 5.000 km op zitten en is zo goed als gaar :(


gewoon doorburnen totdat die klapt en dan natuurlijk snel de koppeling in en de rem erbij houden, zodat het niet pijn gaat doen in de portemonnee. Anders vraag ik wel of iemand anders het voor me doet.

Er moet trouwens iemand mee met een digitale camera want die heb ik nog niet en ik wil ze wel zien (en mijn vriendin ook, want die kan niet mee helaas).

En het is in oss (bij den bosch). Niet ver over de grens dus.
 
leuk zo'n burn-out ...
in uithoor ging het ook lekker ...
het rubber sloeg iemand zijn kontje in puin ...
vooral blijven lachen ... ;)

enne die 25% korting, als je een beetje gebekt
bent = die wel los te peuteren ...
 
Mijn achterband begint aardig kaal te worden.
Is al verder als de indicators versleten.
Misschien dat ik ff mijn bandje laat knallen.
50 % is toch lekker.

Bij mij komt er dan weer een BT010 op :)
 
Hmmm das zeker minder.
Daarom zit ik nog te twijfelen.
Ik doe hem binnenkort toch de deur uit.
Zal wel zonde zijn als ik dan schade krijg '(

Als je er eerst wat lucht uitlaat is de knal minder hard en de kans op schade ook minder :P :P :P :P
 
Maak iig filmpjes van die burn-outs :} Ik kan helaas niet komen kijken omdat ik dan in Frankrijk zit :]
 
Misschien kom ik wel ff kijken. 's morgens eerst mijn eigen motor op de bank, powercommander laten installeren en daarna even testen. En dat kan dan net zo goed op weg naar Oss *D
 
als t ff kan (als mijn werk t toelaat '( ) dan ga ik ook ff naar Oss.

Moet maar eens even naar een broek met sliders gaan kijken... })
 
Laatst bewerkt:
Als je er eerst wat lucht uitlaat is de knal minder hard en de kans op schade ook minder :P :P :P :P

Hans heeft het vaker gedaan met zijn BMW 8-) 8-) :} :}

ff die teringjunks wakker laten schrikken met een
flinke bak herrie, rook en een knal als toetje }) 8-)
 
het word zeeer waarschijnlijk de bt020 (na wat adviezen, tnx raul).

Kzet hem er ook gelijk op de bank (ligt er wel aan hoe druk het is).

Komt er nog iemand met een digitale camera?? Ik wil graag pics!!!
 
Ze" hebben het over regen op zaterdag :j

Maar ja, 9 van de 10 keer hebben ze het fout hopen dat ze er nu ook naast zitten".

Ik ben er rond een uur of 12
 
ik probeer er ook rond een uur of 12 te zijn.

[indekmodus]
Maar als ik wakker word om 10.00 uur dan ga ik niet zitten wachten, maar dan rijd ik gelijk weg. Mocht het hier regenen tot 12.00 dan word het wat later.
[/indekmodus]

Maaaaar, reken er maar op dat ik er rond een uur of 12 ben.

Je herkent me aan een originele '99 R6 (rood wit) met een spijker in zijn achterband.
 
Terug
Bovenaan Onderaan