Sportondergoed bij de Lidl, va. 07-10

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.346
59
Lelystad
De voordelen van specifiek sportondergoed zijn op deze site al diverse malen voorbij gekomen en nu a.s. donderdag in de aanbieding bij 'Lidl' sportondergoed.

http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20041007.index (aanbiedingen va 07-10). Doe er je voordeel mee.

Het kan eigenlijk niet vaak genoeg benadrukt worden dat specifiek, katoenloos ondergoed het comfort in zomer en winter ook bij :] :] erg verhoogt en derhalve ook veiligheid (minder last kou/warmte). :?
 
De voordelen van specifiek sportondergoed zijn op deze site al diverse malen voorbij gekomen en nu a.s. donderdag in de aanbieding bij 'Lidl' sportondergoed.

http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20041007.index (aanbiedingen va 07-10). Doe er je voordeel mee.

Het kan eigenlijk niet vaak genoeg benadrukt worden dat specifiek, katoenloos ondergoed het comfort in zomer en winter ook bij :] :] erg verhoogt en derhalve ook veiligheid (minder last kou/warmte). :?
Ik zie inderdaad ook de voordelen wel van dat sportondergoed.

full
 
Heb het wel eens gekocht van de Aldi, die "goedkope"
thermokleding. Zit van geen meter. Belachelijk slecht.
Het snit is zo raar dat niet te dragen is. En nee, het
ligt niet aan mijn figuur.....

Mijn mening.
 
Heb het wel eens gekocht van de Aldi, die "goedkope"
thermokleding. Zit van geen meter. Belachelijk slecht.
Het snit is zo raar dat niet te dragen is. En nee, het
ligt niet aan mijn figuur.....


Mijn mening.

Was je me net voor... ;)


Maar inderdaad, begin er niet aan. Heb ook ooit eens een setje thermo ondergoed gekocht voor een spiegeltje en een paar kraaltjes, maar het zat idd voor geen meter. Echt zonde :(
 
Heb het wel eens gekocht van de Aldi, die "goedkope"
thermokleding. Zit van geen meter. Belachelijk slecht.
Het snit is zo raar dat niet te dragen is. En nee, het
ligt niet aan mijn figuur.....

Mijn mening.

Ligt echt wel aan jouw figuur :P

Vorig jaar dat goedkope spul van het kruidvat gekocht en dat beviel iig prima met lessen :)
Van de zomer ook een paar keer een fiets gehuurd en dat spul gedragen onder m'n pak, werkte dus ook prima, nam goed zweet op, ik plakte niet in m'n pak, dus alle waar voor het geld. Ben benieuwd of dit net zo goed is *D
 
het is altijd verstandig een goed motorpak te dragen, in je ondergoed de motor op bij warm weer is niet aan te raden
 
Dank voor deze tip!

Voordelen zijn idd dat je je leren pak veel makkelijker uittrekt en het spul heel snel droogt. Zit je dus niet klef in je pak. Daarnaast is het handig op motorvakantie: scheelt een hele lading verse t-shirts meenemen. Gewoon zo'n shirt ff onder de kraan, ophangen, en na 'n paar uur is 't weer droog.
 
Dank voor deze tip!

Voordelen zijn idd dat je je leren pak veel makkelijker uittrekt en het spul heel snel droogt. Zit je dus niet klef in je pak. Daarnaast is het handig op motorvakantie: scheelt een hele lading verse t-shirts meenemen. Gewoon zo'n shirt ff onder de kraan, ophangen, en na 'n paar uur is 't weer droog.
Geen dank, om meer mensen van :] :] te laten genieten is zoiets toch geen moeite.

Voor iedereen die het eens wil testen: hang eens een 'technisch - /specifiek - /thermo-' t-shirt en een 100%katoenen exemplaar die je net zo nat hebt gemaakt onder identieke omstandigheden te drogen, en check het resultaat / droogsnelheid.

I rest my case.
 
Vanmorgen een setje gehaald, zit prima. 'k was nog geen 15 Euro kwijt voor 1 broek en 2 shirts. En idd katoenloos (100% polyester).

Goede tip !
 
http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20041108.index (Vanaf maandag in de aanbieding bij Lidl) o.a. warmte-ondergoed, met angorakattenharenweefsel.

Wellicht wat voor sommige doorrijders.




En ja, ik denk ook dat die mevrouw het nog steeds koud heeft, of is dat wat anders.
 
Wat Lidl nu ook heeft (en daar heb ik net een stel van gekocht) zijn dikke, lange (thermo)skisokken. Net zo goed als de zogenaamd voor motorrijders ontwikkelde X-socks (€ 19,95), maar dan voor € 4.99 per paar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan