Sportschool of toeren....moeilijke keus

10 okt 2004
37
2
Noordwijkerhout
Het is Dinsdagochtend....9:30, mooi weer, je bent vrij en je hebt 2 keuzes (het huishouden valt bij voorbaat al af).. Of je gaat naar de sportschool :r of trekt de motor nog even van zijn plek en gaat een stukkie toeren :] .
Waar ga je dan naartoe en is er iemand te vinden die mee wil?
 
Maar wat is nou precies het probleem dan? :?

Sportschool is :r , dus wat blijft er nog over?


:+
 
Het is Dinsdagochtend....9:30, mooi weer, je bent vrij en je hebt 2 keuzes (het huishouden valt bij voorbaat al af).. Of je gaat naar de sportschool :r of trekt de motor nog even van zijn plek en gaat een stukkie toeren :] .
Waar ga je dan naartoe en is er iemand te vinden die mee wil?


Euhm, op de motor naar de sportschool.
Na het trainen een eind gaan rijden, dan heb je het beste van beide gedaan.
 
Ik heb jullie wijze raad opgevolgd en ben een heerlijk end wezen rijden.

'k voel de wind...........in m'n haren.....
Oh, nee, ik had een helm op. Nou ja bij wijze van spreken dan.
Lekker hoor zo'n vrije dag door de week. Geen zeurende gezinsleden........ga je alleen weg??
Ik ben geen bekende tegengekomen, maar ja...die ewaren natuurlijk ook aan het werk. Ik geniet nog even na :)
 
Ben ook net terug. Slordige 200 kilometers gereden, paar mooie bochtjes gemaakt, lukt al aardig om de Magna plat te gooien...
 
ik ga dadelijk een eindje rijden... mijn voertuigen staan de afgelopen tijd maar werkeloos toe te zien... ipv gemiddeld 5 uur per dag onderweg is het nu eerder 5 uur per maand.

eens kijken of ik nog genoeg geld heb voor die achterlijke brandstofprijzen te kunnen betalen :(
 
Het is Dinsdagochtend....9:30, mooi weer, je bent vrij en je hebt 2 keuzes (het huishouden valt bij voorbaat al af).. Of je gaat naar de sportschool :r of trekt de motor nog even van zijn plek en gaat een stukkie toeren :] .
Waar ga je dan naartoe en is er iemand te vinden die mee wil?


Shit,die vraag stel ik me ook zo vaak ! Zoals nu en ik ga toch maar richting sportschool Katwijk.
Vanavond pak ik hem nog wel even denk. Enne ..Rijnsburg is niet ver van Noordwijk. :9
 
hahaha met dit weer niet moeilijk sportschool stond vanavond zoals elke dag ook op de planning maar met dit weer laat ik het toch echt schieten en ga ik zo na het eten nog lekker ff een stukkie rijden.
 
waarom niet én én?

ik ben, toen ik vanmorgen vanmiddag opstond eerst ff een uurtje wezen mtb-en, daarna snel douchen, ontbijten lunchen en toen nog lekker een stukje wezen toeren (was heerlijk weer). met nog flink wat endorfinen in je lichaam 'glij' je dan door het landschap.
 
Ik doe niet anders.. ga altijd op m'n motor naar waterpolotraining.. en als we thuis wedstrijden hebben ook.. dus ik zit minstens 4 keer in de week op de motor..

daarnaast pik ik alle uurtjes mee om te gaan toeren.. in 't weekeinde.. of de avonden als ik niet hoef te trainen.. :)
 
Euhm, op de motor naar de sportschool.
Na het trainen een eind gaan rijden, dan heb je het beste van beide gedaan.

Das is idd de manier. Moet toegeven dat ik welles deze keuze moest maken :X

MAar gewoon heen en terug ryden op de moto is dan ook al heel lekker
 
Terug
Bovenaan Onderaan