Sportster 25 Kw?

PowerduckNL

MF'er
16 mrt 2004
90
0
Ik las op de ANWB site een lijst van 25 Kw motoren. Hier stonden o.a. de volgende tussen: -Harley-Davidson XL 53 Custom
-Harley-Davidson XL 883 Hugger
-Harley-Davidson XL 883 Sportster
Wordt hiermee bedoelt dat deze standaard 25 Kw zijn, of dat ze(volgens de ANWB legaal) zijn af te knijpen?
Wie iets weet in de richting van een van deze "25 Kw" fietsen, mag het me vertellen. :)
 
Ik denk dat ze te knijpen zijn; Sportsters zijn namelijk best fel. Het is alleen niet echt heel makkelijk om aan de specificaties (vermogen) van Harley's te komen, volgens mij. :)
 
Dat wil waarschijnlijk zeggen dat er (ook?) in 25Kw versie typegoedkeuring voor is.
ff gezocht op www.motorbikes.be daar staat de http://www.motorbikes.be/nl/Harley-Davidson/2003/XLH%20883%20Sportster/ (XLH 883 sportster 2003) voor 39.5 Kw
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, sporsters zijn te knijpen naar 25kw.
De harley dealer weet er vast meer van. Woon in in de regio van apeldoorn dan kun je altijd even bij harley world langsgaan. Daar hebben ze me er ooit eens over vertelt.
 
Bedankt voor de reacties.
Ik ben nog aan het sparen, maar het leek me vast handig om me te orienteren. En als 25 Kw-er leek een sportster mij wel leuk. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan