Sportster 883 bj 2000 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.351
12.923
Met pijn in mijn hart maar het is niet anders, een prachtige bordeaux rode Sportster 883 uit 2000 te koop. Heeft inmiddels 31.500km gelopen , 1000 km geleden nieuwe achterband en beurtje gehad. Vraagprijs is 4500 euro. Op de foto staat hij er nog niet op maar er zit inmiddels een bagage rekje tussen de nr plaat en het zadel

full

full
 
Sorry maar dat gaat niet. Het is een financiele kwestie, ik heb dus de contanten nodig
 
Nieuwe eigenaar kan evt ook gereedschap en wph overnemen
 
Hoi Duncan,

Kwijl, kwijl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zal eerst m'n eigen motor moten verkopen (Honda Shadow 650) (ook een mooie rooie)
 
Werk Plaats Handboek. Voor als je weer eens achter je spullen aan moet als ze er af getrild zijn. _O-
 
Hee, geen grappen maken he ? alsof zo'n gecastreerde 4 cylinder wat is ......
 
Geen achterknippers, de kellerman knippers in het stuur knipperen naar voor en achter. Volgens mensen die achter mij reden waren ze goed te zien
 
hoi Duncan

Hopelijk voor mij is tie nog niet verkocht! Heb je m'n e-mail ontvangen?

A.s. dinsdag komt er een (serieuze) koper.
Dan hoor je nog van mij.

Een andere vraag.

Ónze zoon 18 jr is met motorrijlessen begonnen. Zou jou motor terug te schroeven zijn voor een licht rijbewijs?
Hij vindt hem ook geweldig.

Groetjes carina
 
Carina,

hij is vast naar 25kw terug te brengen, of dat ook op kenteken kan zodat hij "legaal" kan rijden weet ik niet. Misschien dat iemand op het 25kw forum je vraag kan beantwoorden
 
Ik heb zelf ook een 883 en toen ik nog 25kw moest rijden heb ik eens nagevraagd of een 883 legaal is terug te voeren.

En dit is dus mogelijk met bijna elke 883!!! en kost niet zo gek veel zo rond de 150 euro.

Mooie fiets en zonde dat je hem verkoopt en de prijs is eigenlijk wel een beetje laag O-)

SCHOPJE!!!!

Greetz Mark
 
Weet het, heb er een paar maanden geleden iets meer voor betaald maar ik wil er niet te lang mee blijven zitten (als is dat eigenlijk geen straf als ik diep in mijn hart kijk).
 
Carina heeft zich aangemeld als serieus gegadigde dus voorlopig onder voorbehoud.....
 
Carina is nu op weg naar huis met de sportster dus hier kan een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan