Sportuitlaat Honda CBR600F 2002

Tumke

Rookie
11 jun 2003
28
0
Maastricht
Hallo Allemaal,

Ik ben in het bezit van een Honda CBR600F uit 2002. De motor bevalt me goed alleen het geluid is wat stilletjes. Nu wil ik graag een sportuitlaat. Je vind er genoeg die mooi zijn maar het geluid is natuurlijk altijd een raadsel. Het blijft een gok of de uitlaat een mooi geluid heeft maar ik hoop dat iemand hier een goeide tip heeft misschien zelfs ervaring met dezelfde motor.

En verder kan ik de demper gewoon plaatsen zijn andere aanpassingen niet nodig?
En worden de rijeigenschappen niet anders want zoals ze nu zijn is perfect. Een andere demper is toch niet slechter voor de motor neem ik aan...

Alvast bedankt

PS. Ik hoop dat de foto het doet die ik bijgevoegd heb...

Groetjes
Tom
full
 
Geen reactie..... Jammer

Ben zelf op onderzoek uitgegaan en ben uitgekomen op Duotech laser uitlaat en de Superpole...
De laser uitlaat: 359 euro RVS (Rosa in Eijsden)
De Superpole: 320 RVS (internetsite)

Voor welke uitlaat zou ik gaan??? De laser uitlaat is inclusief montage en een run op hun test bank. De superpole krijg je thuis gestuurd en moet je dus zelf installeren. Ik vind ze beide mooi maar ik weet dus niet welke...

Alvast bedankt

Tom
 
mn pa heeft op zn cbr een bos zitten en ik had een nikko
nikko geeft een geweldig geluid.
op mn sv heb ik superpole zitten, afwerking is minder maar het geluid is super
 
Laatst bewerkt:
Geen reactie..... Jammer

Ben zelf op onderzoek uitgegaan en ben uitgekomen op Duotech laser uitlaat en de Superpole...
De laser uitlaat: 359 euro RVS (Rosa in Eijsden)
De Superpole: 320 RVS (internetsite)

Voor welke uitlaat zou ik gaan??? De laser uitlaat is inclusief montage en een run op hun test bank. De superpole krijg je thuis gestuurd en moet je dus zelf installeren. Ik vind ze beide mooi maar ik weet dus niet welke...

Alvast bedankt

Tom
met een run erbij, weet je meteen wat je motor presteert.
Een demper is iets van wat je zelf leuk en mooi vindt. Ik vind de uitlaten van akrapovic wel erg mooi, maar weet niet of die voor jou motor beschikbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan