sportuitlaat SV 650 ruilen met sportuitlaat !?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

olrak

MF'er
27 mrt 2006
103
0
Heb een sv 650 n van 2002 met hoog gemonteerde lazer open demper (zoals bij sommigen van jullie wel bekent is), met db killer en ophangbeugel.
OQYxtkmz0n8=.jpg

wil deze uitlaat wel ruilen voor een 'gewone' sportuitlaat :?
 
en zo is ie met org. uitlaat.
aMqYizb2zoE=.jpg


Vind dat zo de korte achterkant beter uit komt en dat ie opgehoogt is(laatste gaat ie trouws superstrak van sturen!
 
maw de dempingswol moet vervangen worden?

zou dat de oorzaak zijn van het verkleuren? zat er volgens zeggen net onder toen ik hem gekocht heb (vorig voorjaar), maar bovengenoemde is de reden van aanbieden. Vind de verkleuring nog eens niet zo storend, kun je ook zien dat de motor eens warm wordt!
 
De verkleuring is omdat daar je dempingswol weg is.
De warmte komt direct op je tiet en dat gaat branden in de loop der tijd.
Wel verstandig om deze even te laten vullen, anders kan je hem dadelijk weggooien. :)

Tik maar eens over de hele demper van voor naar achter.
Je zult een verschil horen in klank.
Klinkt het hol, dan is daar je wol weg.
 
ok, dan... weer wat geleerd, maar dat kan dus met zo'n 5000 km. al verbrand zijn (met rijstijl vol gas of remmen)
 
Mwua, dan moet je wel echt raggen. (circuit) Op straat gaat je dat niet snel lukken.
Meestal duurt het wel iets langer, maar op een twin gaat het wel sneller dan op een 4pittert.
 
rij niet op circuit maar wel vaak op max. Of de uitlaat heeft er toch langer onder gezeten voordat ik hem kocht...

heb net die org. demper gekocht op mp. om te zien hoe dat staat en vindt ik dus wel net zo mooi, of moet een ombouwsetje voor mijn eigen demper zien te krijgen.
 
zeker van de achterkant en zo zien de meesten me op de weg 8-)
 
Ik denk dat je de Laser wel op de originele uitlaatbocht kan krijgen. :)
Misschien met een koppelstuk zoals laser vaak gebruikt of met een las maar dat moet ook te doen zijn.
 
wil hem overigens nog steeds wel ruilen met een 'standaard' sport uitlaat *O*
 
Past hij ook op een sv650s uit 2000?

Dan wil ik hem wel van je overnemen (als dat tenminste ook een optie is)
 
Past hij ook op een sv650s uit 2000?

Dan wil ik hem wel van je overnemen (als dat tenminste ook een optie is)

is als het niet anders kan ook een optie, heb hem ook op mp. gezet een bod van 125 gehad dus....

Heb evt. vulbusjes voor stepjes
 
en heb die bieder op mp. maar aangeboden om eens te komen kijken om hetzelfde gezeur als bij de 'Yoshimura demper' die ook wordt aangeboden te voorkomen.

wordt wel voor 250 nieuw aangeboden en had er bij gezet voor halve nieuwprijs dus.... maar weet niet of er dan ook de bochten bij zitten? iemand?
 
maar niet gereageerd tot nu toe dus voor degene die hem zo wil komen weet nu de prijs :)
 
maar wat heb ik nu in de schuur liggen..... een sportuitlaat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan