Sportuitlaat voor Suzuki GSX600-F gezocht

Second Identity

MF veteraan
19 mrt 2004
34.730
62
Hallo allen,

Mijn Suzuki wil graag eens wat beter gehoord worden en daarom ben ik op zoek naar een vervangende uitlaat voor 't beestje. Hij is van 1998, dus is het nieuwe model. Uitlaat die ik zoek (liefst Sebring of Laser) moet bestaan uit demper en linkpijp. En full-system mag ook natuurlijk, maar is geen must. Andere merken mag uiteraard, laat maar weten wat je hebt.


Ben benieuwd of ik een reactie ga krijgen :)
 
Hallo allen,

Mijn Suzuki wil graag eens wat beter gehoord worden en daarom ben ik op zoek naar een vervangende uitlaat voor 't beestje. Hij is van 1998, dus is het nieuwe model. Uitlaat die ik zoek (liefst Sebring of Laser) moet bestaan uit demper en linkpijp. En full-system mag ook natuurlijk, maar is geen must. Andere merken mag uiteraard, laat maar weten wat je hebt.


Ben benieuwd of ik een reactie ga krijgen :)
~

jij bent toch al luidruchtig genoeg _O- _O- :+

:W
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Mijn Suzuki wil graag eens wat beter gehoord worden en daarom ben ik op zoek naar een vervangende uitlaat voor 't beestje. Hij is van 1998, dus is het nieuwe model. Uitlaat die ik zoek (liefst Sebring of Laser) moet bestaan uit demper en linkpijp. En full-system mag ook natuurlijk, maar is geen must. Andere merken mag uiteraard, laat maar weten wat je hebt.


Ben benieuwd of ik een reactie ga krijgen :)
wellicht een regenpijp???
 
ik had mijn piepke via www.nijzingmotoren.nl in emmen... is wel leovinci, maar geeft ook leuk geluidje en zonder db-killer een lekker kabaal })

Plus die vent geeft nog lekkere korting. *O*

Maar verder heb ik nog wel een half lekke originele cbr uitlaat liggen misschien heb je der wat aan :9 :W :W
 
Mail is uitgegaan naar BOR in De Lutte, maar goed... Die laten weer even op zich wachten -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan