sportuitlaat

nickkels

MF'er
25 jan 2006
33
0
sittard
beste mede MF'ers

ik ben opzoek naar een sportuitlaat voor mijn kawa zx9r. wie kan mij vertellen welke merk of type uitlaat een lekker race geluid produceerd!!??
 
viper of superpole!!! hhhmmmm dus die janken lekker?? maat van me heeft een laser hotcam onder R1, maar is echt een diep donkere brul. bij boonstra motoren staan superpole dempers te koop voor €250,- misschien nog meer tips? iemand al leo vince gehoord??
 
Ga lekker bij motorzaken enzo luisteren, wat de een goed vindt klinken vindt de ander een baggergeluid.
Sommigen zullen best gelukkig met hun Laser Extreme zijn op hun CBR 600 RR maar ik vind het een smerig geluid wat er uitkomt. Dat idee...

Maar goed, Yoshimura RS-3 ovaal onder een ZX-9 was erg goed. Vind ik. Heel zwaar geluid maar niet asociaal.
rs3muffler.gif
 
Yoshimura lijkt mij niet mijn ding. even stomme vraag maar is het mogelijk om een uitlaat te beluisteren? dan moeten ze deze dan ook net toevallig op een fietsje hebben zitten!?

MIVV demper nooit van gehoord, eens even zoeken.....
 
heb zelf een loevince SBK onder mijn fireblade 900RR liggen. zonder db-killer, klinkt geweldig. ik had de keuze uit een akrapovic en de leo en beiden nauwelijks verschil (beide eronder gehad en geluisterd). de meeste zullen dan wel voor de akrapovic kiezen vanwege zijn naampie. maar de prijs was anders.

zeer tevreden met me leo.

gr Tim..
 
Yoshimura lijkt mij niet mijn ding. even stomme vraag maar is het mogelijk om een uitlaat te beluisteren? dan moeten ze deze dan ook net toevallig op een fietsje hebben zitten!?

MIVV demper nooit van gehoord, eens even zoeken.....
Volgens mij moet je je nog eens verdiepen in de firma Yoshimura....
 
Heb vrijdag iemand gevonden (verre kennis) die van het p……bureau een geluidsmeter wou meenemen zodat ik mijn leovince SBK uitlaat zonder db-killer op dbtjes kon meten.

De waarde voor een fireblade met originele uitlaat stond op 91 db bij 5250 toeren. Tot mijn verbazing kwam ik maar tot de 94 dbtjes dus dat is gewoon lekker rond scheuren met een sportuitlaat zonden db-killer. Hij vertelde me dat het kwam omdat de leo een zwaar (mooi) geroffel gaf in plaats van zo’n jank ding anders was het meer geweest.

Mvg Tim..
 
Hier kan je sound tests en dyno runs beluisteren van verschillende dempers.

http://www.sportrider.com/tech/146_0410_pipe_clips/ (Consent Form | Sport Rider)

Misschien heb je er wat aan ;) .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan