Spotprijs: Kawasaki Zx6r uit 1997

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet toch :j :j :j

WTF he is de prijs zo hoog :? Zijn er wel geinteresseerden voor deze bij op MF. Alleen die MPer's hebben nog gereageerd en die hebben helemaal geen geld :(

Mijn vraag: Zijn er wel geinteresseerden als hij voor 1000 euro de deur uit gaat?
 
Laatst bewerkt:
'Zx6r 1997 lowbudgetbike en misschien in onderdelen.' > 'Spotprijs: Kawasaki Zx6r uit 1997 '
 
Ik heb het idee dat er geen een circuitfiets verkocht wordt op dit moment, tenzij het echt een bodemprijs is.
Heb zelf een GSXR1000 K1 te koop, compleet circuitklaar (alleen zonder achterdemper) voor 2500 euro en krijg ook geen reacties. De meesten vragen 3500 - 4000 euro voor zo'n fiets, dus aan de prijs kan het niet liggen dacht ik. Het zal de crisis wel zijn.........
 
Ik had jouw bike gezien ja. Geen geld man. :P

Ik ben ook van plan mijn fiets niet weg te doen voor 1000 euro, maar ik denk dat het komt omdat het einde seizoen is en mensen pas (aan het einde van de) in de winter een andere bike gaan zoeken. :Y
 
Misschien moet je er ff mee wachten gozer, begin volgende seizoen staan ze er om te springen.
 
Tja Dion ik wil in de winter voor een nieuwere bike kijken en de ruimte die ik heb is ook niet echt supergroot. Ik kan hem wel opslaan bij een maatje en dat ga ik denk ook doen als er echt geen gegadigden voor zijn. Ik heb nog geen haast.

Siva kijken is vrijblijvend :Y

Oh ja de topkuip, kont en zijkuipen staan inmiddels in de nieuwe lak *O*
 
Laatst bewerkt:
Veel duurh tiettuh!!!!

Dus ik ga er dan maar een zak drop op vooruit. Ik heb liever je meissie :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan