Spotprijs: Kawasaki Zx6r uit 1997

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimFiz

MF veteraan
3 sep 2006
4.673
0
Bij deze verkoop ik mijn circuitbike, want mijn seizoen is over.

Dit jaar echt begonnen met het circuitrijden. Deze zx6r is een perfecte beginnersbike en ik ben blij dat ik hiermee ben begonnen en niet op een R1 oid. Hij stuurt geweldig en het vermogen (90pk aan het achterwiel) is makkelijk te controleren.

Het betreft dus een Zx6r uit 1997. Geen papieren aanwezig, onbekende kmstand, want de teller is niet origineel. Begin van dit jaar gekocht van Rene Kuil hier. Ik ben nu op zoek naar een nieuwere zwaardere bike, dus vandaar dat deze eruit gaat.

Opties:
- Voor en achtervering aangepast door HK suspension in juli met het merk WP.
Niet allen de veren zijn vervangen voor zwaardere, maar ook de demping is aangepast.
- Afgesteld voor mensen tot 95 kg.
- Wave remschijven
- Carbon loraine remblokken (nieuw)
- Stalen remleidingen voor
- Stopgrips op de tank
- Geen probleem met grondspeling door schetsplaat adapters
- Andere vertanding geschikt voor Zandvoort.
- Supercorsa sc2 voor en sc1 achter voor de beginner nog zeker goed voor 2 circuitdagen.
- Ketting en tandwielen hebben 1000 km gedraaid
- Zilverkleurig kuipwerk. De witte topkuip ga ik morgen weer zilver spuiten, want dit is nog grondlak. Geen schade!!!
- Bike helemaal nagekeken met nieuwe olien en de bike loopt perfect.
- Het frame is al verstevigd, dus daar heb je geen omkijken naar.
- Balhoofd vervangen en kleppen gesteld

Kortom een bike waarmee je zo het circuit op kan.

Ik heb maandag nog gereden.
leukopdefoto_630556.jpg


Ik heb 29 juni j.l een clean schuivertje gemaakt in de GP. De schade is volledig hersteld.
Zo is hij morgen weer, maar dan zonder stickers.
Tim1.jpg

Tim2.jpg

Zx6rRacer001.jpg

Zx6rRacer007.jpg


Bodemprijs voor deze bike is 1500 euro. Lager ga ik echt niet, want anders hou ik hem gewoon als reservefiets voor bvb de ZAC volgend jaar.

Bij genoeg animo voor onderdelen wil ik hem best in onderdelen verkopen.
Laat maar via een pb weten als je geinteresseerd bent in bepaalde onderdelen. 1500 euro moet er makkelijk uit te halen zijn
:Y

Je kan me pb, mailen, maar ook gewoon bellen op 0zes248zes2zeszes0

Laterzzzzzzzzzzzz :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Hee Tim, kan ik hem een maandje of 3 reserveren, zodat ik het geld heb ? :+
Succes met de verkoop in ieder geval :)
 
_O- ja Mark ik kan ze er moeilijk af halen _O-

Tja Roykee ik ben toe aan een nieuwere en snellere bike. Het " beginner" zijnde is er bij mij af :Y

Thanks gasten :Y
 
groot gelijk :)
ik wilde voor volgend jaar ook een andere eigk...
alleen heb ik een highsider gehad met me straatfiets met de nodige gevolgen -O-,
waardoor ik al me circuitdagen heb gecanceld,
kawake mag volgend jaar dus nog een paar keer mee :]
 
Dat is minder Roy. Succes met herstel-oplaapen.

Mensen een bod uitbrengen van 1000 en 1150 euro is echt zonde van je tijd. Voor dat geld moet je maar een schadebike kopen of een racer ui 1990-1993 gaan zoeken. Deze is schadevrij en ubernetjes en uit 97!!!!

Even de openingspost aangepast. Bij genoeg animo wil ik er wel over nadenken om hem in onderdelen te verkopen. 1500 euro moet ik redden en wil er best tijd in steken. Stuur maar een pb, dan maak ik een lijstje met geinteresseerden voor de OP. :Y
 
Laatst bewerkt:
'Tekoop: Kawasaki zx6r uit 1997 Low budget' > 'Zx6r 1997 lowbudgetbike en misschien in onderdelen.'
 
Heeey Tim hoe is het?

Mooie motor man! Heb zelf helaas geen geld op het moment, misschien dat ik je volgend seizoen eens tegenkom op het circuit!

Succes met de verkoop!

Grtz Donny (van de r6 2001 vorig jaar)
 
Laatst bewerkt:
Alles gaat goed hor Don. Lekker druk met alles zeg maar!!! Misschien tot volgend jaar iid :Y

Mensen veel motor voor weinig geld *O*
 
Ik heb inmiddels 1 potentiele koper *O*

Evengoed ff kicken *O*

Thanks Robert!
 
Kom op mensen 1500 euro voor zo'n komplete motor is toch niet veel. 1 potentiele koper is onvoldoende hor :P

:W
 
Werkt het als ik de stuurdemper eraf haal en er 1250 euro voor wil hebben _O-
 
Bedankt voor je pb. Ik ben niet opzoek naar een straatbike, maar naar een andere circuitbike na 2004 :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
schopje voor deze nette hierkanjegeenbuilaanvallenschadeaanjestraatfietskostmeer motor waar alle opties op zitten

mooi hoor :Y
 
Damn, dat je deze nog niet verkocht hebt Tim!

Circuit rijden trekt me wel erg, maar om er nu al een speciale motor voor te halen, dat weet ik toch nog net niet :P. Moet ook gelijk aanhanger hebben enzo.

Iig Schop *O*
 
Damn, dat je deze nog niet verkocht hebt Tim!

Circuit rijden trekt me wel erg, maar om er nu al een speciale motor voor te halen, dat weet ik toch nog net niet :P. Moet ook gelijk aanhanger hebben enzo.

Iig Schop *O*


gewoon lief vragen.. misschien mag je hem wel lenen ;) ligt er een beetje aan of je hem koopt natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt:
Damn, dat je deze nog niet verkocht hebt Tim!

Circuit rijden trekt me wel erg, maar om er nu al een speciale motor voor te halen, dat weet ik toch nog net niet :P. Moet ook gelijk aanhanger hebben enzo.

Iig Schop *O*

Gewoon volgend jaar met Alex samen een aanhanger nemen. Doen Matrix en ik ook :Y

Jij krijgt korting Tom ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan