Sprint Races circuit Zolder

Yep was er gister ook bij :+
Wat een dag hoor, 80% regenkans en geen druppel gevallen :N
Had met gekwalificeerd met een 1.47 in groep A, alleen bij weg rijden in de 2e race bleef mijn koppeling slippen. |(
Kwam als hekkensluiter binnen, en zelf nog gedubbeld worden B|

Heb nog wel ff gepraat met de organisatie over het ongeluk,
bleek dat de ene bij het uitkomen van het knikje voor de ziekenhuisbocht
in het gras terecht was gekomen en zijn motor schoof terug op de baan.
Toen kwam een turke coureur (erdal) vol in botsing met deze motor.
Daarna is er nog 1tje ondeuit geschoven.
Turkse coureur had alleen zijn pols gebroken.
Dit is wat ik weet over de crash
 
Ik was er ook, b groep. Eerste training was ik de dupe van het oliespoor in de kanaal bocht. Resultaat een schuiver met 200+. 2de training 2 ronden gereden na oplappen van mijn bike.

1 wedstrijd uitgevallen door "technische problemen"

2 wedstrijd na een inhaalrace van 45 naar 26ste maar door een olie lekkage nog 2 rondjes rustig aan gedaan om te kijken waar het vandaan kwam, en hoe erg het was. ( carterdeksel kan niet zo goed tegen een glij partijtje met 200 km/h) Voordat ik besloot om naar binnen te gaan voor het geval ik anderen ( en ik ) met mijn olie in gevaar zou brengen waren er 2 op elkaar gereden. Hierdoor rode vlag en einde wedstrijd. Voor mij een "geluk", eerste punt(en) binnen.

Ik heb de hele dag niet "mijn" rondetijden kunnen rijden...
 
Yep was er gister ook bij :+
Wat een dag hoor, 80% regenkans en geen druppel gevallen :N
Had met gekwalificeerd met een 1.47 in groep A, alleen bij weg rijden in de 2e race bleef mijn koppeling slippen. |(
Kwam als hekkensluiter binnen, en zelf nog gedubbeld worden B|

Heb nog wel ff gepraat met de organisatie over het ongeluk,
bleek dat de ene bij het uitkomen van het knikje voor de ziekenhuisbocht
in het gras terecht was gekomen en zijn motor schoof terug op de baan.
Toen kwam een turke coureur (erdal) vol in botsing met deze motor.
Daarna is er nog 1tje ondeuit geschoven.
Turkse coureur had alleen zijn pols gebroken.
Dit is wat ik weet over de crash

Nou net wat je zegt 80% kans op regen en idd geen druppel gezien, er was zelfs nog bijna zon!! :)

Ik en me maat waren de avond ervoor al aangekomen. We hebben menig onweersbui onderweg moeten trotseren :)
We hadden dan ook zeer weinig hoop op mooi weer. Maar het tegengestelde gebeurde!
Als elke race van het jaar zo is dan teken ik daarvoor!!
 
#69


In de opwarmronde van de 1e race flink ten val gekomen, beide races dus niet gereden.
Dank voor de engeltjes aan boord, want lichamelijk heb ik het er beter vanaf gebracht dan de twee andere rijders welke zijn gecrasht. Alleen heb ik geen idee wat daar de status van is.

gr.
Daniel
 
Zo mensen ik heb gisteren genoten!!
En ik had van mij zelf niet verwacht dat ik het zo goed zou doen!?!?

Ik starte met trainen in de B groep (beste tijd vorig jaar 1:48) maar moest van de 24ste plek starten in de A Groep omdat ik een 1:45.7 had gereden. Had zelf nooit verwacht deze tijd te rijden.
1ste race ging niet door omdat er in de 2de opwarmronde 3 mensen zwaar ten val kwamen!
Weet iemand hoe het met die mensen is afgelopen? Het zag er namelijk niet zo zonnig uit allemaal.....

Race 2: Ik had een tamelijk slechte start. Vond dat vlaggen verhaal met de start er allemaal onduidelijk uit zien. De gozer naast me ging er vandoor en toen had ik zoiets van oh mag onze rij al?!?!!? Maar al met al verloor ik er volgens mij geen plekken mee. Het ging heel lekker en reed in de race een 1:44:183 wat voor mij een persoonlijk record was. En heb de race uitgereden op plaats 18.

Het was mijn 1ste race dag en hij is met vlag en wimpel geslaagd :)

Misschien heb ik het niet goed gezien, maar ik stond bij de pre opstelling in de pits. Toen ik eens rustig om me heen aan het kijken was leek het wel of ik bijna allemaal nieuwe motoren zag. Sta je dan met een bijna Standaard GSXR 1000 K6. Dacht dat mijn motor nog niet zo oud was, maar toen ik daar stond leek dat wel anders :) Ik zag allemaal nieuwe Honda's, yamaha`s en suzuki`s wat economische mayonaise............ :)

Dat is idd een leuk begin van het jaar!
Flinke verbeteringen ook :Y
 
#69


In de opwarmronde van de 1e race flink ten val gekomen, beide races dus niet gereden.
Dank voor de engeltjes aan boord, want lichamelijk heb ik het er beter vanaf gebracht dan de twee andere rijders welke zijn gecrasht. Alleen heb ik geen idee wat daar de status van is.

gr.
Daniel


1 van de 2 andere gecrashte was Erdal van team F&J Honda. Die heeft 2 vingers gebroken en volgens mij een hersenschudding... de ander weet ik niet...

Ik moest letterlijk tussen de brokstukken een weg zoeken.. niet normaal wat een ravage!

B|
 
Die andere rijder is Ronald van Vliet van www.racing4fun.nl.
Hij heeft zijn been en zijn enkel lelijk gebroken en een lichte hersenschudding. Vandaag gaat hij vanuit het ziekenhuis in Zolder naar het ziekenhuis in Nederland.
Zijn motor was een nieuwe 1098, waarop alleen wat trainingen waren gereden. Dit zou de eerste race worden. Die motor is zwaar beschadigd en ook zijn nieuwe pak is geheel opengeknipt in het ziekenhuis.
Hij is vanachteren aangereden in de opwarmronde...
 
Daniel; ik zag je vallen en ik heb je kunnen ontwijken. Alleen iemand achter mij zag het helaas niet en kleunde vol er van achterin. Verbrijzelde rechter enkele en gekneusde ribben, heup en schouder en een Ducati total loss is het resultaat.

Ben ik mooi klaar mee...

BAAAAL
 
Daniel; ik zag je vallen en ik heb je kunnen ontwijken. Alleen iemand achter mij zag het helaas niet en kleunde vol er van achterin. Verbrijzelde rechter enkele en gekneusde ribben, heup en schouder en een Ducati total loss is het resultaat.

Ben ik mooi klaar mee...

BAAAAL


damn! Klote start van het seizoen Ronald!

Sterkte en beterschap!!
 
Daniel; ik zag je vallen en ik heb je kunnen ontwijken. Alleen iemand achter mij zag het helaas niet en kleunde vol er van achterin. Verbrijzelde rechter enkele en gekneusde ribben, heup en schouder en een Ducati total loss is het resultaat.

Ben ik mooi klaar mee...

BAAAAL

Damn '(

Beterschap!
 
Daniel; ik zag je vallen en ik heb je kunnen ontwijken. Alleen iemand achter mij zag het helaas niet en kleunde vol er van achterin. Verbrijzelde rechter enkele en gekneusde ribben, heup en schouder en een Ducati total loss is het resultaat.

Ben ik mooi klaar mee...

BAAAAL
KUT zeg! Heel erg veel beterschap en sterkte!!
 
Ik heb vernomen dat het Erdal was. Zelf heeft hij ook een gebroken pols of hand ofzo.

Klote voor je Ronald |( Heel veel beterschap gewenst!

gvd Ronald zo staan we te praten... en zo zie in mijn ooghoek dat je een fikse klapper maakt '( beterschap.


nee het was niet Erdal die klapte vlak voor mij op ik dacht Donselaar met witte motor en orange pak.
 
Laatst bewerkt:
Daniel; ik zag je vallen en ik heb je kunnen ontwijken. Alleen iemand achter mij zag het helaas niet en kleunde vol er van achterin. Verbrijzelde rechter enkele en gekneusde ribben, heup en schouder en een Ducati total loss is het resultaat.

Ben ik mooi klaar mee...

BAAAAL

Hoi, ik nam ook deel aan de sprintrace in groep A... was er ni goed van toen jullie daar allemaal zag liggen... man man, wat een klap moet dat geweest zijn!!
ik zag Ronald liggen vermoed ik met een bebloed hoofd onder de helm, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ergste voor je vreesde... :( je was ook bewustloos...)
maar hoe komt dat Daniel, dan als eerste is gevallen??? ( vermoed ik)
 
~
Yep was er gister ook bij :+
Wat een dag hoor, 80% regenkans en geen druppel gevallen :N
Had met gekwalificeerd met een 1.47 in groep A, alleen bij weg rijden in de 2e race bleef mijn koppeling slippen. |(
Kwam als hekkensluiter binnen, en zelf nog gedubbeld worden B|

denk dat ik dan hele race achter je gereden heb... heb je ene R1?? man man, die dingen lopen hard op de rechte stukken... :( ;)
 
Daniel; ik zag je vallen en ik heb je kunnen ontwijken. Alleen iemand achter mij zag het helaas niet en kleunde vol er van achterin. Verbrijzelde rechter enkele en gekneusde ribben, heup en schouder en een Ducati total loss is het resultaat.

Ben ik mooi klaar mee...

BAAAAL
Klote Ronald, de pech blijft je achtervolgen...
Sterkte met herstel.
Komt die enkel nog goed?
 
\
Yep was er gister ook bij :+
Wat een dag hoor, 80% regenkans en geen druppel gevallen :N
Had met gekwalificeerd met een 1.47 in groep A, alleen bij weg rijden in de 2e race bleef mijn koppeling slippen. |(
Kwam als hekkensluiter binnen, en zelf nog gedubbeld worden B|

denk dat ik dan hele race achter je gereden heb... heb je ene R1?? man man, die dingen lopen hard op de rechte stukken... :( ;)


Ja klopt geel zwart R1, helaas slippende koppeling, snelste tijd was toch nog een 1,50.
 
Mijn foto's van de sprintraces staan nu ook online:

http://www.motorsports-online.net/


2ufsjlf.jpg


11b6l9y.jpg


2jcvuae.jpg


2qinr6g.jpg


2550y77.jpg


Vriendelijke groeten,

Infinity
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan