Sprint Races circuit Zolder

Inderdaad net voor de start van de a groep begon het te regenen. Heb me wielen wel tien keer gewisseld.... :(
Hou op! Pfff..

Gokte voor race 1 droog, werd nat... Wielen wisselen en gaan. Gokte voor race 2 nat... Was het ook wel een beetje... Maar niet genoeg, resultaat : compleet verziekt ( nieuw) regensetje!

Maar ach, had ook wel z'n charmes!
 
Hou op! Pfff..

Gokte voor race 1 droog, werd nat... Wielen wisselen en gaan. Gokte voor race 2 nat... Was het ook wel een beetje... Maar niet genoeg, resultaat : compleet verziekt ( nieuw) regensetje!

Maar ach, had ook wel z'n charmes!

Was wel een recordtijd dat wisselen!
 
Het was wel behoorlijk glad op een aantal punten in de regen!
Tell me about it :+ Aanremmen rechts van de witte lijn ging 3x goed, 4e keer remde ik niet harder of later maar gleed toch mooi onderuit. Pink is bijna in z'n geheel blauw/paars en doet PIJN nu de adrenaline weg is.

Dus dat wordt later in het jaar toch nog maar een keer meedoen voor de herkansing :)
 
Tell me about it :+ Aanremmen rechts van de witte lijn ging 3x goed, 4e keer remde ik niet harder of later maar gleed toch mooi onderuit. Pink is bijna in z'n geheel blauw/paars en doet PIJN nu de adrenaline weg is.

Dus dat wordt later in het jaar toch nog maar een keer meedoen voor de herkansing :)

En dat ik nog zo mijn best om de baan droog te rijden! ;) Je pink was gisteren al behoorlijk blauw en je voelde niks door de ibubrofen!
 
En dat ik nog zo mijn best om de baan droog te rijden! ;) Je pink was gisteren al behoorlijk blauw en je voelde niks door de ibubrofen!
Ja viel me toch een beetje tegen hoor, de baan was nog lang niet droog toen we begonnen haha! Pink is nu nog blauwer, vooral de onderkant. Is zo donker blauw/paars dat het haast zwart is. En ibuprofen helpt wel, maar ik ondervind as we speak dat adrenaline beter werkt. Of het doet vandaag gewoon meer pijn dan gister, kan ook natuurlijk. Ach als het over 2 weken maar over is! :)
 
Ik doe 12 mei ook mee voor het eerst en heb er zin in!
Zijn er nog meer die er mee doen op 12mei?
En wat voor tijden moet je ongeveer rijden om in de a groep te komen?
 
Ik vond het wel grappig, want had twee motoren meegenomen. En op een een set regenbanden gemonteerd. Ik moest alleen de ronde B sticker en transponder overzetten.

Rijden er nog meer mensen mee in B? En zijn er die een box samen willen doen?
 
als het droog is zoals de 2de race rijden ze 1.44 en 1.45 vanvoor.
Ikzelf een magere 1.48 gereden en 1ste 1000. mijn normale tijden zijn tussen 1.45 en 1.46 meestal rij ik in de A groep ronde de 30ste plaats ong
Door het redelijke oliespoor vlak voor de heuvel (chicane) waren de meeste hun tijden iets minder !

grtz Tom en tot 12 Mei

www.cs-racing.be
 
Ik heb vorig jaar 1 een trackday op zolder gereden reed toen 1.45 maar het was erg druk dus zit wel meer in denk ik.
Maar als ik het goed begrijp zou ik dan dus wel in de a groep kunnen?
 
1.45 is a groep of Peter moet je in de b zetten als het je eerste keer is dat gebeurt ook :)
O oke nou dan moeten we het maar even afwachten komt vast goed allemaal.
Maar je word vast na de Q opnieuw ingedeeld denk ik of blijf je in de groep waar je bij het begin in ingedeeld bent?
 
Terug
Bovenaan Onderaan