Sprintcompetitie Havens-west A'dam??

Keertje sprinten?

• Ja, lachen!

Stemmen: 0 0,0%
  • Nah, rechtuit rijden zuigt

Stemmen: 4 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

Grim Reaper

Die hard MF'er
14 okt 2002
871
0
Met de "after-party" na de mega-meeting in Amsterdam heb ik in navolging van een stel Gixxers voor de grap een x gesprint tegen een andere SP-1.
Ik vond toch wel erg leuk en vroeg me af of er nog andere mensen dit ook wel interessant vinden om een keertje een middag te doen.
Als er genoeg geinteresseerden zijn bestaat zelfs de mogelijkheid dit in klasses in te delen.
Bijv in:
-4 cilinders
-2 cilinders
etc.
Natuurlijk kunnen er ook cross-overs ontstaan, zoals 600's tegen V-twins etc.
Ik ben wel van mening dat er streng opgelet moet worden om ongelukken te voorkomen. Dwz. dat er een soort van "officials" aangesteld moeten worden om te bepalen wie wanneer rijdt maar vnml. wie NIET rijdt!! Natuurlijk ook om op letten op ongenode gasten in t blauw en om te letten dat er geen mensen op de verkeerde momenten oversteken.

Laatst bewerkt:
Op dat stukje waar we waren zijn er vaak een hele groep antillianen die daar de hele dag sprinten.

Voornamelijk zomers met mooi weer.. :P

Wil niet de moraalridder uithangen, maar sprintjes organiseren die je niet op een forum waar dagelijks duizenden mensen (inc smurfen) lezen :)

Maaruh, als er contrete plannen zijn, lemme know ;)

Wil niet de moraalridder uithangen, maar sprintjes organiseren die je niet op een forum waar dagelijks duizenden mensen (inc smurfen) lezen :)

Maaruh, als er contrete plannen zijn, lemme know ;)
Dat is ook de reden dat het zo lang geduurd heb voor ik eens een x een topic opende. Wist ook niet zeker of ik t wel zou moeten posten. I guess it's up the the moddereters. Als zij het immoreel vinden of te illegaal, slotje.....

ps nog nix concreets, alleen een gek idee.

Terug
Bovenaan Onderaan