Sprinten bikes vs cars

Mensen sorry voor de late reactie maar ik ben al een aantal weken aan het opknappen dus ik zal proberen ff een update te geven.

er zijn tot nu toe 40 auto's die mee doen en ik ptobeer de Skyline R34gtr van automaxx ook mee te krijgen zodat de auto's niet helemaal voor paal staan.

het idee van de auto rijders is om er een hele dag van te maken met meerdere actieviteiten denk aan burn outs, drift wedstrijdtjes en niet te vergeten het sprinten misschien dat er mensen van het motor forum zijn die nog een idee hebben wat de motoren verder nog kunnen doen.

we dachten aan airstrip Drachten maar daar is alleen maar ruimte om te sprinten,
we zijn nu dus bezig met Nierderhein.

mocht er nog iets bekend zijn dan zal ik proberen het zo snel mogelijk te posten.
 
kijk kijk, das helemaal perfekt :} :}

al enig idee over toegangsprijzen voor races of zijn jullie nog ver van dat stadium af. iig blij te horen dat er nog aan gewerkt wordt.
 
das nog een punt van discussie we weten nog niet of we iets gaan inhuren voor eten e.d. of dat we 1 grote bbq gaan houden (daar worden we het maar niet over eens) maar we willen eigenlijk alles zo goedkoop mogelijk houden, we zijn maar gewoon liefhebbers en geen commerciele instelling.
 
Hey, Plisskin. welkom terug.

Je hoeft er toch geen heel feest van te maken? een stuk mooi plat afgeladen met idioten in blik en op motoren is genoeg lijkt me.

(en een tent van het rooie kruis :X )
 
Hey, Plisskin. welkom terug.

Je hoeft er toch geen heel feest van te maken? een stuk mooi plat afgeladen met idioten in blik en op motoren is genoeg lijkt me.

(en een tent van het rooie kruis :X )

Jko is al 14 jaar werkzaam bij het RKK (en 24 jaar jong... ;) )
Echter, voor de echte schuifpartijen is een arts/ambulanceverpleegkundige nodig.
Ik zou deze dag voor geen goud willen missen,

PS: Ik heb nog steeds de pleisters voor geschaafde ego's niet kunnen vinden...







:+







edit:

Om misverstanden te voorkomen:
Het niet willen missen van deze dag is niet anders dan sociaal bedoeld....
 
Wauw... dit zou echt een groot evenement kunnen worden.

Zou me niet verbazen als het uitgroeit tot iets groots.

Is het niet mogelijk een (paar) plaatselijke patatkramen te regelen? Volgens mij zouden die zelfs wel willen betalen voor een goed evenement.
(scheelt je veel regelwerk)

Niederhein: je bedoelt 'Flugplatz Grefrath-Niershorst' ? :?
 
Laatst bewerkt:
dat is nou een goed idee. die verdienen dan waarschijnlijk bakken met geld.

Jij had een beter idee?

Denk niet dat het erg handig is om één grote bbq te regelen, wie doen er wel mee en wie niet?
Denk ook niet dat iedereen zelf een bbq meeneemt, dus leek me dit een goede oplossing voor de niet bbq'ers...
(bovendien motorrijden na een stevige bbq :r )
 
Jij had een beter idee?

Denk niet dat het erg handig is om één grote bbq te regelen, wie doen er wel mee en wie niet?
Denk ook niet dat iedereen zelf een bbq meeneemt, dus leek me dit een goede oplossing voor de niet bbq'ers...
(bovendien motorrijden na een stevige bbq :r )

volgens mij vat je me niet. ik bedoelde het niet sarcastisch.
het is echt een goed idee. wat ik bedoelde te zeggen met "die verdienen dan bakken met geld" is dat ze dan bereid zijn daar te gaan staan met hun karretje.
 
Mensen sorry voor de late reactie maar ik ben al een aantal weken aan het opknappen dus ik zal proberen ff een update te geven.

er zijn tot nu toe 40 auto's die mee doen en ik ptobeer de Skyline R34gtr van automaxx ook mee te krijgen zodat de auto's niet helemaal voor paal staan.

het idee van de auto rijders is om er een hele dag van te maken met meerdere actieviteiten denk aan burn outs, drift wedstrijdtjes en niet te vergeten het sprinten misschien dat er mensen van het motor forum zijn die nog een idee hebben wat de motoren verder nog kunnen doen.

we dachten aan airstrip Drachten maar daar is alleen maar ruimte om te sprinten,
we zijn nu dus bezig met Nierderhein.

mocht er nog iets bekend zijn dan zal ik proberen het zo snel mogelijk te posten.


Plisskin,

Ik denk dat er misschien meer mensen naar Drachten zullen komen. Niederhein is een mooi gebied - stukje blazen is ook niet verkeerd - maar Drachten is misschien wat gemakkelijker.

De motoren zouden natuurlijk kunnen stunten. Er zijn geloof ik genoeg MF`ers (zie de meetingen) die leuke dingen kunnen die ook leuk genoeg zijn om naar te kijken.

Ik denk alleen wel dat een sprint evenement al genoeg is, met dus alleen de focus op het sprinten. Echt het idee van de auto vs de motor. Dan is drachten wel ideaal. Ik neem aan dat de meeste ook wel begrijpen dat het niet zo serieus is allemaal. Voor de meeste ook leuk eens mensen te spreken met een passie voor 4 ipv 2 wielen en andersom (sprintje achterop - ritje in de auto ;) )

Bij een heel evenement hoort natuulijk ook eten e.d. Ik denk dat alleen voor het sprinten al genoeg animo is. Een patat/ijskraam (als het voorjaar/zomer is) en een ambulance is dan al voldoende denk ik.

Misschien is het een idee - voor welk evenement je ook kiest en als vaststaat dat het komt - even een nieuw topic te maken. Er zijn vast MF`ers die iets in de medische wereld doen en iets kunnen betekenen of iemand die een kennis/whatever met een patatkraam kent :)

Ook kun je zo een beetje zien hoeveel mensen er op af komen. Ik denk net zoveel als bij een meeting :P

Laat het weten :)

s4s
 
hmmm ff ik denk ook dat Drachten een betere lokatie is. meer centraal gelegen, dus een grotere opkomst.ikzelf woon in Noord Holland, dus niederhein is voor mij een beetje ver weg...
ik weet enit hoe eht zit met de geografische ligging van de rest van de geintreseerde MF-ers.

ruimtegebrek blijft wel een probleem though, als de auto mannen idd meer willen dan alleen sprinten. en das wel te begrijpen, ze willen toch niet de hele dag verslagen worden he :+
 
Ik had net eens even gekeken waar Drachten ongeveer ligt, maar dat is toch niet echt centraal ofwel???

Ik kwam met ANWB ergens in groningen uit??? :(
 
hmm dat schiet niet op want ik ga er geen 4 uurtjes autobaan voor knarren...is er nergens gewoon ongeveer in midden nederland wat te vinden??(niet dat je dat speciaal voor mij hoeft te doen maar er zullen genoeg mensen uit limburg, eindhoven en die richting zijn. Ongeveer t midden van nederland zou natuurlijk t eerlijkste zijn...

maaja jammer
 
Drachten of Niederdinges...
Beide niet echt relax vanuit R'dam.


Kunne we niet iets regelen op de maasvlakte :P
offeh, in de buurt van utrecht :?
 
Daar kun je het nooit legaal krijgen, en dat was wel een eis. het moet geen grote streetrace bijeenkomst worden.

[me]baka kan geen politie aandacht gebruiken O-) [/me]
 
Hebben jullie al aan circuit Lelystad gedacht (en ik bedoel dus NIET het politie circuit, maar het Midlandscircuit). Ik weet niet of er voldoende ruimte is daaro maar goed...
 
een circuit. dan kunnen er ook rondjes gevaren worden.
maar dat zal wel niet te betalen zijn. of niet mogelijk
omdat het niet verhuurd word. eigelijk weet ik het niet...

is wel een goed idee. ligt ook redelijk centraal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan